"אמא לוחצת עליי לדגמן ולרדת במשקל - מה לעשות?". צילום: shutterstock

"אמא לוחצת עליי לדגמן ולרדת במשקל - מה לעשות?"

אין אחד שלא רוצה להגשים את החלום שלו, שיגרום לו להתגאות בעצמו ולראות לכולם למה הוא מסוגל. אך כשזה מגיע לחלום של ההורים, שנועצים בנו תקווה העניין רק מסתבך. האם אנחנו צריכים לקיים את הרצון שלהם, או שמא להקשיב ללב שלנו וללכת בעקבותיו?

אין הרגשה טובה יותר מאשר לקבל ציון טוב, שגורם להורים להתגאות בכם ולחייך. אבל אין ספק שברגע שיש להם דרישה שמעט מתנגדת עם הערכים ואורח החיים שלכם הבעיות והמתחים מתחילים לזרום, ועלולים להוביל למצב שאינו נעים לשני הצדדים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 על כך אף יכולה להעיד הנערה בת ה-13, אשר פנתה לגולשי אתר askpeople בבקשה לעזרה. "אמא שלי לוחצת עליי להיות דוגמנית. החלום שלה (לא שלי) הוא שאני אהיה דוגמנית מפורסמת ושיהיה לי מלא כסף". 'החלום שלי', כך היא אומרת "הוא בכלל להיות עיתונאית. אני סקרנית מאוד ואוהבת את עולם העיתונאות". היא מוסיפה כי רבים אלו המחמיאים לה על כך שהיא יפה, אך דוגמנות בעיניה היא אסון. לא לאכול, לא ליהנות כמו שצריך והכי גרוע היא העובדה שאוהבים אותך בגלל המראה ולא בגלל האופי. הנערה מספרת שהלכה עם אמה לאודישן במטרה לבדוק אם יש לה את הנתונים המתאימים לדוגמנות. אמרו לה שיש לה את זה, אך היא צריכה לרדת 16 קילו. "הייתי בטוחה שאמא שלי תגיד שאין מצב, אבל כשהגענו הביתה היא הכינסה לי סלט חסה ואמרה לי להתחיל להתרגל", היא משתפת באכזבה. "מה לעשות? היא ממש פוגעת בי", שאלה הנערה וקיוותה שהגולשים יצליחו לעזור לה.

© צילום מסך

אומנם לא רבים הגולשים שענו, אך אלה שכן חילקו לנערה עצות טובות בעלות מסר חשוב. "אמא שלך רוצה להגשים את החלום שלה להיות דוגמנית - דרכך. את צריכה לחיות את החיים שלך כפי שאת רואה לנכון ולא לחיות לפי החלומות של אמא שלך", כתבה אחת הגולשות. זה די מעצבן אותי שהיא לוחצת עלייך ככה אם את לא רוצה.  זה לא משהו שקשור לחינוך או משהו שאת מחויבת לעשות. לדעתי, פשוט תבהירי לה שזה לא הולך לקרות. אלו החיים שלך, העתיד הוא שלך", הוסיפה גולשת אחרת.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר שהמראה החיצוני הוא רק העטיפה לנפש שלכם.

תגובות