בן 9 לנאס"א: "אוכל ללמוד לחשוב כמו חייזר". צילום מסך מהיוטיוב

בן 9 לנאס"א: "אוכל ללמוד לחשוב כמו חייזר"

רובנו חולמים להיות רופאים, עורכי דין או אנשי עסקים, אך דבר אחד בטוח - אף אחד מאיתנו לא שואף להיות קצין הגנה כוכבי. אבל אם תפגשו את ג’ק דיוויס בן ה-9 תופתעו לגלות שהילד החמוד הזה כבר חולם על המשרה. מה הוא עשה למענה והאם הוא הצליח להשיג אותה?

מה חלמתם להיות כשהייתם קטנים? שוטרים, גיבורי על או אסטרונאוטים? בדומה לכל ילד צעיר ג'ק דיוויס חולם להיות בחלל, רק שבשונה מכם הוא לקח את החלום הזה צעד גדול קדימה וחשב שהוא האדם המתאים למשרה שנאס"א פרסמה בשבוע שעבר - קצין הגנה כוכבי. כן, קראתם נכון, התפקיד בא להגן מפני זיהום חייזרי על כדור הערוץ ולמנוע זיהום בכוכבי לכת חדשים בעתיד. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

למרות העובדה שמועמדים רבים קפצו על המשרה הזאת, אף אחד לא הצליח להתעלם מדיוויס בן ה-9 שכבר בעל שאיפות מרשימות ביותר על אף גילו הצעיר. "שמי ג’ק דיוויס ואני רוצה להגיש מועמדות למשרה קצין הגנה כוכבי. אני אומנם בן תשע, אבל אני חושב שאני מתאים לתפקיד", הוא כתב במכתב ששלח לנאס"א, סוכנות החלל של ארצות הברית.

בהמשך המכתב דיוויס ציין שאחת הסיבות לכך היא שאחותו תמיד אומרת שהוא חייזר וכי הוא ראה כמעט את כל סרטי החלל והחייזרים. הוא אף מצפה בסדרה "סוכני S.H.I.E.L.D" של מארוול אף מתכנן לצפות בקרוב גם בסרט גברים בשחור. לדבריו, הוא מעולה במחשבי מחדש והעובדה כי הוא צעיר תוכל לסייע לו ללמוד לחשוב כמו חייזר.

המכתב שג'ק דיוויוס שלח לנאס"א © Nasa

אומנם זהו לא המכתב הראשון שנאס"א מקבלת מילדים, אך המכתב של "שומר הגלקסיה" הצעיר הלומד בכיתה ד' הצליח לתפוס לה את העין באופן מיוחד וגרם לה להגיב בהתרגשות. "שמעתי שאתה מעוניין להיות קצין הגנה כוכבי של נאס"א זה נהדר!", כך כתב מנהל מחלקת מדע הפלנטות בסוכנות החלל במכתב ששלח. עוד הוא הוסיף כי מדובר בתפקיד מגניב שעבודתו חשובה. "אנחנו תמיד מחפשים מדענים ומהנדסים צעירים שיסייעו לנו", הוא כתב בסיום מכתבו. אני מקווה שתלמד טוב ושתצליח בלימודים. מקווים לראות אותך בנאס”א ביום מן הימים!"

המכתב שדיוויס קיבל מנאס
המכתב שדיוויס קיבל מנאס"א © Nasa
תגיות
תגובות