אמאל'ה: רכבות ההרים שיקפיצו את הלב שלכם למרחקים. צילום מסך מהיוטיוב

אמאל'ה: רכבות ההרים שיקפיצו את הלב שלכם למרחקים

הן מהירות, גבוהות ולא מיועדות לבעלי לב חלש או לסתם פחדנים - אלו הן כמובן רכבות ההרים. לכבוד יום רכבות ההרים, שחל היום (ד'), קבלו את רכבות ההרים הכי מפחידות שיש. רק אל תגידו שלא הזהרנו אתכם מראש!

בין אם אתם חובבי רכבות הרים ובין אם אתם נמנים עם הפחדנים, אי אפשר להתעלם מיום רכבות ההרים הנחגג מדי שנה ב-16 באוגוסט. אולי זה יישמע לכם זר, אבל ברחבי העולם אף פעם לא מפספסים את היום הזה וחלק מן האנשים אפילו מוותרים על יום עבודה לטובת נסיעה ברכבות ההרים. עד שרכבות ההרים המטורפות שיש בעולם יגיעו גם אלינו הגיע הזמן שנפגוש מקרוב את רכבות ההרים המפחידות שמחכות לנו מסביב לעולם. נא להדק את חגורת המושב!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 Cedar Point

קבלו את פארק "Cedar Point", אשר נמצא אי שם באוהיו שבארצות הברית. אולי הוא רחוק עבורנו, אבל הביקור בו בהחלט שווה. בפארק תוכלו למצוא לא פחות מ-17 רכבות הרים המגיעות למהירויות מטורפות ולגבהים מפחדים, ובין היתר תראו רכבת אחת שבה עומדים במשך כל הנסיעה ורכבת נוספת הנופלת בזווית של 45 מעלות ומגיעה למהירות של 120 קמ"ש. כן, אומנם מדובר בנסיעה קצרה, אבל כמו שאומרים - כל שנייה היא כמו נצח.

Six Flags Magic Mountain

 בעיר ולנסיה שבקליפורניה מחכים להם יותר ממאה מתקנים מגוונים ולמעלה מ-15 רכבות הרים מטורפות בפארק "Six Flags Magic Mountain". אך מבין כל השלל שמוצע לנו, אנחנו שמנו עין על ה-Tatsu הנחשבת לרכבת הכי מפחידה וארוכה בעולם. בה תסעו, או אם לדייק - תטוסו במהירות של 100 קמ"ש ותגיעו לגובה של בניין המונה 17 קומות עם לופים, שיגרמו לכם לצרוח עד שכל הפארק ישמע.

 Fuji-Q Highland

כמובן שרכבות הרים יש גם בארץ השמש העולה, הלא היא יפן. אם תגיעו לפארק הזה הנמצא בפוג'יושידה, אתם עשויים לחטוף מיד הלם וזאת משום שחלק מרכבות ההרים המפחידות שם שברו שיא גינס! אך אם אתם טיפוס של רכבות הרים, אנחנו ממליצים לכם בחום על "Dodonpa" המתחילה במנהרה חשוכה לפני שבכלל יוצאים לדרך. היא נוסעת במהירות שיא של לא פחות מ-170 קמ"ש ועולה לגובה של 52 מטרים.

 Holiday Park

 גם רכבת ההרים "Sky Scream" המצויה בגרמניה ללא ספק תופסת מקום מכובד ברשימה שלנו. היא אומנם קיימת רק שלוש שנים, אך היא אחת הרכבות המטורפות יותר שתראו. כבר מרגע שהיא תתחיל לנסוע תיהנו מפיתולים לצד עליות וירידות בזוויות מיוחדות, שלא תראו בשום מקום אחר. היא אולי תגרום לבטן שלכם להתהפך מעט, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שהחוויה המיוחדת שיש בנסיעה בה שווה הכל.

Lihpao Land Discovery World

 בשורה לחובבי האקסטרים שבטח ישמחו לשמוע כי יש רכבת בטיוואן, אשר מטפסת לאט לאט עד לגובה של כמעט 35 מטרים, אבל שנייה לפני שהיא נעצרת לגמרי, היא צונחת למטה. הקרונות יורדים לשיפוע של 90 מעלות, המסילה מתנתקת וכל זה - באוויר. תוך כדי הרכבת אף משתחררת לכיוון בניין בן 30 קומות. נשמע כיף! מי מצטרף?

תגובות