אחת בשביל כולם: הילדה שחושבת על אלו שאין להם. צילום: ABC News

אחת בשביל כולם: הילדה שחושבת על אלו שאין להם

טוב לב זה לא עניין של גיל וזאת מוכיחה היטב מרי קופני בת העשר, שהחליטה לתת את כל כולה כדי שאלף תלמידים ממישיגן שבארצות הברית יוכלו לפתוח את שנת הלימודים הקרובה בחיוך למרות מצבם הכלכלי. מעוררת השראה!

תמיד אמרו לכם שהשמיים הם הגבול? אם תכירו את מרי קופני ממישיגן תגלו שהם למעשה רק ההתחלה. על אף שהיא רק בת עשר, קופני כבר הספיקה לעשות את מה שמבוגרים רבים ממנה עדיין לא הספיקו לעשות ולפזר השראה לכל מי ששומע את סיפורה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בדומה לארץ, גם בארצות הברית כבר נערכים לקראת החזרה ללימודים. אך בין אלו שנתקעים שעות מול החנות עד שהם בוחרים את התיק ואת הקלמר, ישנם אחרים שאין להם את האפשרות לרכוש ספרים או להחליף את ציוד בית הספר הישן. 

© ABC News

קופני אומנם רק בת עשר, אולם אין ספק שברגישות לסביבה היא במקום הראשון. כדי לגרום ל-1,000 תלמידים ממישגין שבארצות הברית לפתוח את שנת הלימודים החדשה בחיוך, קופני גייסה לא פחות מ-10,000 דולרים, שעזרו לה מלא אלף תרמלים בספרים, בציוד לימודי ובעיקר באהבה ענקית.

 "היא יודעת שחשוב לתת לאנשים אחרים, זה הפך להיות השם השני שלה", אמרה אמה של קופני ל-"ABC News". לדבריה, בת העשר רצתה לעזור, בעיקר כשמודבר בילדים שיחזרו לבית הספר באותו אזור שבו היא גרה והייתה נחושה להעניק להם תרמילים ולסיים את היוזמה שלה בהצלחה.

תגובות