"מפחד משיעורי ספורט בתיכון - מה אם יצחקו עליי?". צילום: Fotolia

"מפחד משיעורי ספורט בתיכון - מה אם יצחקו עליי?"

לכולנו יש פחדים, חלקם נשמעים רציניים בעיניי אחרים וחלקם פחות. למרות הכל, הפחד הוא דבר בלתי נמנע, בין אם אנחנו בוחרים לברוח ממנו ובין אם אנחנו מסתכלים לו בעיניים ומתמודדים עמו באומץ. אז מה עושים במקרה שהפחד גורם לנו להרגיש מנוצחים?

 

לכולנו יש פחדים, בין אם אלו פחדים מסרטי אימה, מכלבים ענקיים, או פוביה לא מוסברת ממקומות סגורים. תמיד אפשר להתמודד איתם בעזרת טיפול, או פשוט לא להסתכל. אבל כאשר הפחד הוא ממשהו שבלתי ניתן לדחייה זו כבר בעיה בפני עצמה. מה נכון לעשות וממה עדיף להימנע?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נער בן 14, שפנה לגולשי אתר askpeople הציג בפניהם מציאות של פחד משיעורי ספורט. "לפני שבועיים התחלתי את התיכון ומחר יש לנו שיעור ספורט ראשון, אני כולי בחרדות ולא יודע מה לעשות. כבר ארבע שנים שלא השתתפתי בשיעורי ספורט", הוא כתב. לדבריו, בחטיבה הוא הצליח לקבל פטור מספורט מסיבות אישיות. הנער מציין כי הוא אינו בכושר ומפחד מריצת ה-2000 שמצפה לו בעוד שבועיים. כדי להתמודד עם המצב שבו שרוי, החליט הנער לפנות לגולשים בשאלה: "מה לעשות מחר? אני חייב להשתתף בספורט כי יש בגרויות אבל אני פשוט לא מסוגל, הגוף שלי לא בנוי לזה ואין לי כוח בכלל".

 

© צילום מסך 

 

 רוב הגולשים ניסו לעזור וחילקו עצות. "הרגש חופשי לרוץ, לקפוץ, לכדרר את הכדור. הפגן ביטחון. האמן לי שכולם יעריצו אותך כפי שאתה ולא תהיה להם סיבה לצחוק ולגחך מאחורי גבך", כתבה אחת הגולשות. "אני ממש מרגיש הזדהות איתך, כי אני גם תמיד חששתי משיעורי ספורט בביה"ס. זה נראה לי היה ממש פוביה. היום בראייה לאחור זה סתם שטויות וחבל שחששתי אז. אני מציע לך להתחיל להתאמן כבר מהיום!. יש מגוון רחב של סוגי ספורט שתוכל להתנסות בהם ובטוח יש משהו שתוכל להתחבר אליו", הוסיף גולש אחר, שחש הזדהות עם הנער המתוסכל.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם להאמין בעצמכם ולא לוותר עד שתתגברו על הפחדים שלכם.

 

 

תגובות