ציפיות - לא רק בכריות: מה אנחנו מצפים מהשנה החדשה?. צילום: shutterstock

ציפיות - לא רק בכריות: מה אנחנו מצפים מהשנה החדשה?

השנה החדשה טומנת בחובה שלל ציפיות בתחומים השונים מעצמנו, מהסובבים אותנו ואפילו מהמדינה כולה. לכבוד ראש השנה, בחרנו לתת לכתבי ערוץ המגזין לספר לכם על המשאלות שלהם. שנה טובה ומוצלחת!

מה אם לא אצליח? כיצד אוכל לעמוד בכל הלחץ הזה? ואיך תעבור השנה הזאת? הם רק קומץ מהשאלות שמהדהדות בראשנו עם בוא השנה החדשה. חלקנו מוציאים מהן את הצד הלחוץ, אחרים את האופטימי ויש שמגלים את הצד השלו. לכבוד ראש השנה, החלטנו להתחיל את השנה העברית החדשה ברגל ימין ולספר לכם על הציפיות שלנו בגלוי לב, בתקווה שתצליחו להזדהות איתנו ולחשוב על המשאלה האישית שלכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"אני מקווה ששנת הלימודים לא תאכזב אותנו" מיכל ארבל

אני מייחלת לכך שאעמוד ביעדים שאציב לעצמי בהיבט החברתי, הלימודי ובכלל. אני מקווה שבני הנוער בישראל יעמדו במטרות שהם יציבו לעצמם ולא באלו שהחברה והסביבה שלהם תציב להם. בכל שנה יחד עם כל התקוות אף ישנם חששות. אני מאחלת לעצמי ולכולם שהחששות יהפכו לאתגרים ושהשנה תעבור כמו שאנחנו מדמיינים אותה ומייחלים לה. אני מקווה שנעמוד זה לצד זה ושנתמוך באחר. אך יותר מכל, אני מקווה ששנת הלימודים לא תאכזב אותנו גם אם היא נראית כעת מעייפת. אל תשכחו - מחשבה יוצרת מציאות.

© fotolia

"אני מצפה מעצמי להיות פתוחה ולא לבוא מקובעת" ירדן קורן 

הציפיות שלי מהשנה החדשה מעט שונות ממה שאני מאחלת לעצמי בכל שנה, כי השנה זו הפעם הראשונה מזה 12 שנים שאני לא מעבירה אותה בבית הספר. זהו זה, סיימתי תיכון בשנה שעברה ובעוד פחות מחודש אני כבר מתגייסת. הציפיות שלי מהשנה החדשה הן שאשתלב יפה בצבא, שאתחבר שם לאנשים ושלא יהיה לי יותר מדי קשה הן פיזית והן מחוץ לבית. אני מצפה מעצמי להיות פתוחה ולא לבוא מקובעת, להיות אמיתית וכנה. אבל גם לדעת איך להגיד את הדברים בצורה הנכונה. אני מקווה שלא ייקח לי הרבה זמן להסתגל ושאגלה שצה"ל זו מסגרת טובה בשבילי. הלוואי שאפיק את המיטב מכל דבר שאעשה ושרק אשתפר.

© דובר צה"ל

 "שנשמח ושנאהב את מה שסביבנו" חנה אחימאיר

 השנה החדשה מתקרבת וזה הזמן לאחל איחולים לאנשים הקרובים ולעצמי, על אף שזה מרגיש לי מוזר לאחל לעצמי. אני מקווה שזו תהיה שנת הצלחה והבנה, שנגיע לשלווה, שנשמח ושנאהב את מה שסביבנו. אני מצפה שנגדל, נצמח ונתקדם בשאיפות ששמנו לעצמנו. הלוואי שנתפתח ונציב יעדים, שיהיה טוב יותר ושכולם יהיו בריאים ומאושרים. מי ייתן והבגרויות לא יהיו קשות מדי, הפקקים לא יהיו ארוכים, הסוללה תישאר עמידה עד הלילה והשיעורים יהיו רק מעניינים. אני מייחלת לכך שהשלום יתקרב והדעות יתיישבו, שנקשיב ופשוט נרגע, שתהיה הצלחה בכל אשר נרצה ונשאף. 

© Shutterstock

"אסור לי לשכוח ליהנות מכל רגע" חן בן עמי

בין המעבר שלי מהלימודים אל שנת השירות, חשבתי הרבה על העתיד שלי. הבנתי שאני כבר לא ילדה ושאני צריכה לחשוב מהם היעדים והמטרות שלי לשנה הקרובה ולטווח הרחוק יותר. בראש ובראשונה, אני מייחלת לכך שאתן לזוגיות שאני נמצאת בה לפרוח ושאשמור עליה. חשוב לי ליהנות בשירות הלאומי ולתת מעצמי באהבה גדולה. חשוב לי לשמור על הכושר הגופני ולא להזניח את הגוף והבריאות שלי. חשוב לי לעבוד ולשים מחצית מהשכר החודשי בצד כדי שאוכל לחסוך ללימודים אקדמיים, לרשיון נהיגה ואז לרכב. חשוב לי לעזור בבית יותר ולהתחיל לבשל ארוחת ערב לפחות פעם בשבוע. חשוב לי לשמור על הקשר עם החברות הטובות שלי למרות המרחק שיש בינינו בגלל מקום השירות של כל אחת. אבל הכי חשוב, אסור לי לשכוח ליהנות מכל רגע במהלך השנה הזאת, תמיד לזכור לחייך גם כשקצת קשה ובעיקר לנסות להיות תמיד מאושרת.

© shutterstock

 "השנה החדשה מקבלת אצלי משמעות מיוחדת" ספיר ליפקין

השנה החדשה מקבלת אצלי משמעות מיוחדת לעומת השנים שקדמו לה. זו השנה האחרונה שלי בתיכון, השנה האחרונה שלי במערכת החינוך, השנה האחרונה שלי כתלמידה בבית הספר. אני מבינה שבעוד פחות משנה כבר לא אפגוש מדי יום את הכיתה, את המורה ואת הלוח, אלא רק אזכר באותם הרגעים שעיצבו אותי והפכו אותי לאדם שאני היום. אני מקווה כי שנת תשע״ח תהיה עבורי שנה מלאה בבריאות, אושר והגשמת משאלות. אני מייחלת לכך שאצליח לנצל כל רגע, שאחווה חוויות חדשות, שאדע מתי עדיף להרפות ומתי לשאוף להכי גבוה. ולכם - קוראים יקרים, אני מאחלת שנה טובה ומלאה בשגשוג. מי ייתן ותזכו לקצור תמיד את ההצלחות שלכם, לדבוק בעקרונות שלכם וללכת אחר האמת שלכם.

© gettyimages
תגובות