תלמידה למרצה: "אני יכולה להביא את הכלבה לשיעור?". צילום מסך מהפייסבוק

תלמידה למרצה: "אני יכולה להביא את הכלבה לשיעור?"

אנחנו מבקשים מהמורים שלנו בלי הרף להסביר שוב את החומר החדש ולדחות את מועד ההגשה של העבודה, אך אף אחד מאיתנו לא חשב לבקש מהם להביא את הכלב לכיתה. תלמידה מג'ורג'יה דווקא חשבה על זה וכתבה מייל למרצה שלה. האם הוא סירב בתוקף, או שמא הגיב באופן מפתיע?

לא יכולים להיפרד מחיית המחמד שלכם? השאלה אם אתם מוכנים ללכת עם האהבה הזאת רחוק כמו ג'סיקה לואיס (19) מג'ורג'יה, שהחליטה שהיא לא יכולה לנטוש את הכלבה שלה, לונה ולנסוע בחזרה לקולג' בזמן שהוריקן אירמה מתקרב לביתה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ללואיס הייתה דילמה קשה. מצד אחד, היה לה שיעור חשוב שהיא אינה יכלה להיעדר ממנו. מצד שני, היא חשה כי אין ביכולתה להשאיר את הכלבה שלה לבד בביתה כשהסופה מתקרבת. אז איך היא פתרה את המצב? בדרך מקורית שאף אחד מאיתנו לא העלה בדעתו ליישם.

עם הרבה אומץ ונחישות, החליטה הצעירה לשלוח מייל למרצה שלה בקולג' ולבקש ממנו להביא עמה את הכלבה האהובה שלה, לונה לשיעור שלו. "ד"ר קנדי, שמי ג'סיקה לואיס", היא כתבה בתחילת ההודעה ששלחה לו. "אני מניחה שהתשובה לכך תהיה כנראה 'לא', אבל חשבתי שאתה יכול להיות מספיק מגניב כדי להשיב 'כן', אז חשבתי ששווה לנסות. "האם אני יכולה להביא את הכלבה שלי לשיעור היום?". איך הגיב המרצה שלה לעניין? אנחנו רק יכולים לרמוז לכם שהתשובה שלו הייתה מהירה ובלתי שגרתית.

© צילום מסך מהפייסבוק
© צילום מסך מהפייסבוק

חלפה רק דקה מהרגע שלואיס שלחה את המייל למרצה שלה והוא כבר השיב לה בחזרה. "חשבת שלקרוא לי 'מגניב' יגרום לי להשיב בחיוב? כי זה לא יעבוד", הוא כתב ונראה היה כי אין בכוונתו להיענות לבקשה. אך במשפט הבא ד"ר קנדי הוכיח עד כמה הוא מרצה מתחשב וייחודי. "מה שכן עובד הוא שאם היא כלבה טובה, את כמובן יכולה להביא אותה איתך לשיעור", הוא כתב.

© צילום מסך מהפייסבוק

בסופו של יום, הודות לד"ר קנדי, לואיס הביאה עמה את לונה, הכלבה שלה, שהצטרפה אף היא לשיעור, סחטה ליטופים מכל התלמידים והייתה תלמידה למופת, לפחות ברוב השיעור. בזכותו, לואיס חסכה זמן יקר של נסיעה לאחר השיעור ונהנתה מחווית למידה בלתי שגרתית שתיוותר בזכרונה עוד זמן רב. 

הופתעתם מהתגובה של המרצה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות