לא רק שלכת ונחליאלי: עשרה סימנים שאנחנו בסתיו. צילום מסך מהאינסטגרם

לא רק שלכת ונחליאלי: עשרה סימנים שאנחנו בסתיו

אנחנו כבר נמצאים בעיצומה של עונת הסתיו, אפילו תקופת החגים שעמדה בפתח העונה החדשה וקיבלה את פניה מאחורינו. אז האם כבר שמתם לב לשינויים שהעונה הביאה איתה? אנחנו כאן כדי לחדד לכם את החושים

איך יודעים שהסתיו כבר כאן? הסתכלו טוב מסביבכם, נשמו את האוויר והרגישו את משב הרוח. אם שמתם לב לשינוי, כנראה שאתם בכיוון הנכון. אך למקרה שאתם לא סגורים על תחושת הבטן שלכם, הכנו במיוחד בשבילכם רשימה של עשרה סימנים לכך שהסתיו נמצא בכל פינה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הסדרות חוזרות

תקופת הסתיו ידועה בתור התקופה שבה הרבה סדרות טלוויזיה חוזרות לשידור לאחר הפסקה קצרה או ארוכה. מעבר לכך, ישנן הרבה סדרות חדשות שמצטרפות למסך שלנו. עוד שעות לשרוף מול הטלוויזיה, איזה כיף!

via GIPHY

לא יודעים מה ללבוש

סתיו או בשמו השני - "עונת הלא יודעים מה ללבוש", זהו הזמן בשנה שבו אנחנו יוצאים בבוקר עם ג'קט, אבל אחרי כמה שעות מתים מחום. אם זה קרה לכם, זה אומר שהסתיו ללא ספק כבר כאן. 

via GIPHY

TIME FOR SOME TEA

אחד הסימנים המזוהים ביותר של סתיו בכל העולם הוא התה. ברגע שאתם מרגישים שקצת קריר בחוץ ולפתע פתאום מתחשק לכם לשתות כוס תה חמה ולנוח מול הטלוויזיה, כי אתם מרגישים תשושים, סימן שהסתיו ממש פה.

via GIPHY

הניחו למזגן

כאשר הסתיו מגיע אנחנו מוצאים את עצמנו מניחים למזגן או למאוורר. בואו נודה באמת, מזג האוויר כבר נעשה קריר ואין לנו יותר צורך באמצעי קירור נוספים.

via GIPHY

הימים מתקצרים

יחד עם הסתיו מגיע שעון החורף, מה שמראה על כך שמתחיל להחשיך מוקדם יותר ושאנחנו מפסידים יותר שעות אור, ההרגשה היא שהימים "מתקצרים". אם שמתם לב לזה שהשעה היא כבר שש בערב ויש חושך מוחלט, סימן שהסתיו כבר נוכח. 

via GIPHY

סדר בארון

אם אתם מרגישים צורך להזניח את הבגדים הקיציים שלכם ולהתלבש בבגדים קצת יותר חמימhים, ntjr שמזג האוויר נעשה באופן פתאומי קצת פחות חם, מדי פעם השמש נעלמת ולעתים גשמים נוחתים מעלינו, זה בגלל שהקיץ עבר כבר מזמן והסתיו החליף אותו. מזכירים לכם לא לשכוח להוציא את זוג המגפיים שלכם מהארון.

via GIPHY

נחליאלי, נחליאלי בכל מקום

אי אפשר לדבר בארץ על הסתיו מבלי להזכיר את הציפור שהכי מזוהה איתו - הנחליאלי. אפשר לדעת שהסתיו באמת כאן ברגע שתראו ציפורים נודדות ונחליאלי בכל מקום.

via GIPHY

NO MORE HOLIDAYS

אז החגים שלנו נגמרו וזה בדיוק אחד מהדברים שמראים שהסתיו ממש בעיצומו. האומנם תקופת החגים קיבלה את פני הסתיו, אך האווירה עדיין הייתה קיצית. מעבר לזה, התחושה הסתוית האמיתית תגיע רק לאחר תום החגים. לצערנו, החג הבא שיבוא עלינו יהיה רק בעונת החורף, חנוכה כמובן. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל בפרוגי כבר מחכים לסופגניות.

via GIPHY

אביזרי האופנה מתחלפים

אם תשימו לב לכך שהסיילים בקניונים הם על בגדי הקיץ, בעוד שבקולקציות החדשות כבר מחליפים שרוולים, סימן שגם הסתיו כבר כאן. החולצות כבר בעלות שרוולים ארוכים, עם בדים קצת יותר עבים, מבחר הצעיפים וכובעי הגרב רחב יותר ובקיצור - העונה ומזג האוויר כבר לגמרי התחלפו.

via GIPHY

היזהרו מהאלרגיות ומהיובש

הדברים שחוזרים על עצמם במשך כל שנה במהלך הסתיו הם לא אחרים מאשר האלרגיות והיובש.
הגוף שלנו מנסה להסתגל לכל השינויים המתרחשים סביבו, אבל לפעמים הוא נתקל בקשיים, כמו אלרגיות שונות המתפרצות בשל יובש הנובע משינוי הקיצוני במזג האוויר. לכן, חשוב תמיד להצטייד בקרם לחות ובתרופות לסובלים מאלרגיות. אם האלרגיות כבר כאן, סימן שמזג האוויר השתנה ושהסתיו כאן אף הוא.

via GIPHY

 

 

תגובות