לטיול יצאנו: המקומות שיהפכו את הטיול השנתי לחלומי. צילום מסך מהאינסטגרם

לטיול יצאנו: המקומות שיהפכו את הטיול השנתי לחלומי

הטיול השנתי הוא ללא ספק החלק שאנחנו הכי מחכים לו במהלך השנה, רק שחבל שאחרי מספר פעמים, אנחנו מרגישים כבר מיצינו את הגליל היפה ואת המדבר. הרי לכם שינוי מרענן - עשרה מקומות שלא היינו מתנגדים לבלות בהם בטיול השנתי. יאללה, יוצאים לדרך!

 גם אתם מתאכזבים בכל פעם מחדש כשהטיול השנתי, שציפיתם לו זמן רב מעט נדוש? עם כל הכבוד (ויש לא מעט) למסלולי ההליכה, הגבעות וההרים בארצנו היפה, בשלב מסוים כולנו מרגישים כך. כדי להפוך את הטיול השנתי לחוויה מהנה יותר, החלטנו לחשוב על המקומות שישדרגו פלאים את הטיול של כולנו. כל מה שנשאר לנו הוא לשאול את שר החינוך מה דעתו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מפלי הניאגרה

אין דרך טובה יותר לפתוח את הרשימה שלנו מאשר עם מפלי הניאגרה. המפלים שנמצאים בגבול קנדה וארצות הבריות זכו לפופולריות שלהם בגלל היותם המפלים הגדולים בעולם, אשר מציגים מחזה טבעי עוצר נשימה, שפשוט אי אפשר להוריד ממנו את העיניים. טבע? צ'ק, מים? צ'ק, רק נשאר לקנות חטיפים ואפשר לצאת לטיול.

© צילום מסך מהאינסטגרם

הפירמידות

כל כך קרוב, אך עדיין כל כך רחוק. רובנו מכירים את מבני הפירמידות המרשימים רק מתמונות וללא ספק המחשבה על לראות אותם במציאות עושה לנו חשק לנסוע דרומה, אי שם למצרים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

יערות הגשם

טבע עוצר נשימה, חיות פראיות ומיוחדות, צמחים צבעוניים ומגוונים - מי צריך יותר מזה? יערות הגשם הם ללא ספק המקום המושלם לטייל בו וללמוד קצת על מהו טבע אמיתי. מי מזמין איתנו כרטיס טיסה לברזיל?

© צילום מסך מהאינסטגרם

קיקנהוף

גני הפרחים הצבעוניים בהולנד מציעים מגוון עצום של פרחים בצבעים, גדלים וצורות שונות, שפשוט אפשר לבהות בהם לנצח. ללא ספק היינו שמחים להעביר שם זמן איכות עם הכיתה שלנו, אבל רק אם בין מרץ למאי, זמני הפריחה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

הגרנד קניון

יש צורך להסביר? אתר הגרנד קניון באריזונה, ארצות הבאית הוא אחד המפורסמים בעולם ולא סתם. הפארק הלאומי מציע נוף של סלעים עצומים, שפשוט אי אפשר להוריד מהם את העיניים, או במקרה שלנו - את המצלמה. אין פלא שהוא נבחר לאחד מפלאי העולם.

© צילום מסך מהאינסטגרם

פטרה

בעצם, זה לא כל כך רחוק מאיתנו, אבל למרות זאת רובנו עדיין לא ביקרנו שם. פטרה שבירדן מציעה לנו נופים מרהיבים ומבנים ענקיים החצובים כולם בסלע, ללא ספק אתר ששווה להיות בו!

© צילום מסך מהאינסטגרם

העיר האסורה

העיר האסורה בבייג'ינג, סין מאפשרת הצצה אל ארמונו האישי של קיסר סין, שנבנה אי שם במאה ה-15, לימוד על התרבות הסינית ובעיקר ביקור באחד המקומות היפים והמרתקים. מי אמר סיור לימודי ולא קיבל?

© צילום מסך מהאינסטגרם

ים המלח

אנחנו מקווים שתסכימו איתנו שאי אפשר לסיים בלי אחד משלנו. גם אם כבר היינו בו, המראה הייחודי של ים המלח תמיד גורם לנו לרצות לחזור, לא משנה אם מדובר בטיול ובחופשה. אין פלא שהוא אחד האתרים התיירותיים המוצלחים בארץ.

© צילום מסך מהאינסטגרם

חיטהורן

הולנד מככבת ברשימה שלנו ולא סתם - חיטהורן, שנמצא בה הוא אתר תיירותי המציע שיט בסירה בתוך עיירות ציוריות ונופים טבעיים עוצרי נשימה, ממש כמו בסרט. אנחנו לא היינו מתנגדים להעביר שם יום או יומיים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

הלגונה הכחולה

למקרה שלא שמעתם על האתר, נגלה לכם ש"הלגונה הכחולה" הוא לא רק סרט, אלא גם אתר תיירותי באיסלנד. האתר מציע מרחצאות חמימות עם מים צלולים בצבעי כחול ולבן מהפנטים. גם אם לא נכנסים למים עדיין אפשר להתפעל מהנוף הכחול שנשקף אלינו.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות