סבתא נתנה עצה: בת המאה שתסלק את כל הצרות שלכם. צילום מסך מיוטיוב

סבתא נתנה עצה: בת המאה שתסלק את כל הצרות שלכם

היא אומנם עברה מזמן את גיל ההתבגרות, אך אין ספק שהיא יודעת הכי טוב מה נכון לכולנו. הכירו את הסבתא המיוחדת, שנותנת לא פחות ממאה אחוזים כדי לנצל את חכמת החיים, שצברה ב-100 השנים שעברה בחייה על מנת לתרום לאחרים. צפו בסרטון

סבתא תמיד אומרת לכם שהיא יודעת מה נכון עבורכם? כנראה שהיא לא טועה. אומנם איילין וילקינסון קרוב לוודאי מבוגרת יותר מסבתא שלכם, אך אין ספק שהיא מצליחה לגעת בכל מי שנחשף אליה. אז מה הופך אותה לכל כך מיוחדת? בעיקר טוב הלב שלה והרצון שלה לחלוק את חכמת החיים שלה עם כל בן אדם בעולם, גם בגילה המופלג.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

על אף שאיילין וילקינסון מתגוררת בוושינגטון שבארצות הברית, היא הצליחה לכבוש את לבם של רבים מרחבי העולם והכל הודות למחשב הנייד ולמצלמת האינטרנט, שגורמים לה לחיות את החיים בכל מובן המילה גם בגיל 100. רק שבמקרה שלה, היא לא משתמשת במחשב כדי לשחק במשחקים או לצפות בסרטים, אלא וילקינסון רק מחכה לשוחח ולחלק עצות לכל מי שחפץ בכך וללא כל תמורה. 

© צילום מסך מיוטיוב

למקרה שתהיתם, בחודשים האחרונים הספיקו לחלוף מאות אנשים על פני הדוכן המאולתר שלה בניו יורק כדי לשוחח עמה כאילו היו חברים ותיקים. כנראה שהעובדה שהיא העבירה את רוב חייה כעקרת בית וכאמא מקנים לה אוזן קשבת אמיתית, יכולת לייעץ ובעיקר כנות. "אתה יכול להיות כל מה שאתה רוצה. אל תתלונן על שום דבר", היא אמרה לאתר CBS NEWS.

"היא כל כך חכמה והיא באמת לא נראית בת 100. היא נראית כאילו היא בתחילת שנות ה-80 שלה. חבר שלי יגיד: 'דיברתי עם סבתא שלך אתמול בלילה' ואני אגיד: 'לא היה לי מושג'. היא קופסת מנעולים", אמר נכדה מייק מתיוז, שסייע לה להקים את הדוכן המאולתר. "היא תחגוג בינואר 101 שנים כשהסוד שלה לאריכות ימים הוא חיים טובים ונקיים".

צפו בסרטון:

תגיות
תגובות