המורים שובתים? כך תנצלו את הזמן ביעילות. צילום: Shutterstock

המורים שובתים? כך תנצלו את הזמן ביעילות

בזמן שהמורים שלנו נאבקים על השכר שלהם ומשביתים את הלימודים מזו תקופה, יש לנו הזדמנות לנצל את הזמן, שבו היינו אמורים להעביר שעות עם ספרי הלימוד והמחברות כפי שאנחנו אוהבים, או ליתר דיוק - צריכים. הרי לכם עשר דרכים, שיעזרו לכם להפוך את ימי השביתה למנוצלים היטב

הללויה! קמתם בשש בבוקר ולא הודיעו על ביטול שביתה? מזל טוב - זכיתם ביום חופשי. אבל, רגע... מה ניתן לעשות בו? איך ננצל את השעות המתוקות שקיבלנו במפתיע? פרוגי כאן כדי לעזור לכם (אבל רק לכמה דקות, אחרי כן אנחנו חוזרים לישון. בכל זאת, שביתה...)

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הדליקו את הטלוויזיה והכינו את הפופקורן

איזו פעילות מהנה וייעלה יותר מצפייה ממושכת בסדרות האהובות? בינג' טלוויזיוני הינו אחת הדרכים המרגיעות יותר שיש לבילוי בזמן החופשי שהגיע במפתיע. רק שמרו קצת פופקורן גם לפרוגי, כן?

רוק אנד רול

אין כמו כמה שעות חופשיות לרכישת תחביב חדש. פתחו סרטוני ציור ביוטיוב ונסו בעצמכם. העתיקו אקורדים ונסו לנגן. אפילו נעלו נעלי בלט ונסו ללמוד כמה צעדי מחול. אין דבר מספק יותר מלהצליח משהו בפעם הראשונה!

וורקוהוליק

מכורי העבודה - זה הסעיף בשבילכם. נכון, אנחנו מודעים לעובדה שלעבוד (שימוש נרחב בשורש עב"ד) זה לא הכי כיף, בלשון המעטה. אבל היי - המשמעות היא עוד כסף, שישמש אתכם לקניית הדברים האהובים עליכם. בואו נהיה כנים, כסף שווה אוכל ואתם אוהבים אוכל.

עבודה = כסף
הזדמנות להרוויח כסף © fotolia

וורקוהוליק 2.0

לאלו מביניכם שטרם השיגו עבודה, זה הזמן לערוך חיפוש נרחב בקניונים הקרובים. שאלו בחנות נעליים, מזנון מזון מהיר, ואפילו תלו פליירים בבניינים. כבר קידמתם את עצמכם צעד אחד קרוב יותר לעבר עבודה.

ספונטניות זה שם המשחק

נסו להיות אולד פאשיונד ופתחו מפה של אזור המגורים שלכם. עם עיניים עצומות, בחרו נקודה במפה. פקחו את עיניכם והתבוננו - מה יש בנקודה זו? בין אם זה פארק סביבתי, קניון מגניב או אפילו בניין עם גג ובו תצפית מהממת - לשם אתם הולכים! יריד אוכל? פסטיבל עפיפונים? הופעה חינמית? כן, כן וכן!!!  הליכה למקומות חדשים ושונים יכולה להכניס ריגוש לחיים שלכם ובעיקר לעזור לכם להעביר את היום הזה.

השלמת פערים

אל תיתממו, לכולנו יש עבודות ומטלות שדחינו לאחר-כך. ובכן, לצערנו, "אחר-כך" הגיע. בין אם אלו שיעורי בית ארוכים כמגילת אסתר במתמטיקה ובין אם אמא ביקשה שתורידו את הבגדים היבשים מתלייה ו"שכחתם" - כדאי להיפטר מאלו כבר עכשיו על מנת שלא תגיעו למצב של לחץ.

זמן להשלים פערים
זמן להשלים פערים © gettyimages

השלמת פערים חברתיים

הזמינו את חבריכם לבוקר, שכולו משחקי חברה הזויים ומצחיקים. מונופול, הרמז ואפילו פלונטר. מרתון טאקי מתקבל בברכה אף הוא. אנחנו חושבים שאין כמו מרתון משחקי קופסה בשביל להעביר יום שביתה, אף על פי שאנחנו כל הזמן מפסידים.

פתחו ספר מתכונים והכינו את כובע השפים

דפדפו בספר מתכונים ישן של ההורים, ובחרו מתכון קליל וכיפי (רצוי עם המון שוקולד). ודאו שיש לכם את כל המצרכים והמכשירים המתאימים, חממו את התנור ויאללה לאפות! אם יצא לכם טעים, שלחו חתיכה גם למערכת פרוגי בבקשה.

השקיעו בגוף שלכם

אחרי שהעלתם במשקל בעקבות הסעיף הקודם, כעת הגיע הזמן לחפש באינטרנט תרגילי כושר קלילים וכיפיים ולהתחיל לעבוד! זמן פנוי הוא מרווח זמן נהדר לחיטוב ובניית הגוף, לכן כדאי לנצל את השעות הפנויות באופן המיטבי ביותר. ריצות, תרגילים ואפילו ריקוד או משחק ספורט יעשו את העבודה. 

כנסו לכושר
התחילו להתאמן © Fotolia

קריאה מסיבית של פרוגי

אם גם אתם מכורים כמונו (ואתם כן!) אין דבר מושלם מלקרוא את הכתבות הכי חדשות והכי מעניינות באתר פרוגי. עם מה בא לכם להתחיל - מגזין, דיגיטל בו בכלל בידור? מה שבטוח הוא שיש לנו הכל!

 

תגובות