עצה מהגולשים: "האדם הכי קרוב אליי לא סומך עליי". צילום: Fotolia

עצה מהגולשים: "האדם הכי קרוב אליי לא סומך עליי"

לעתים קורה שאנחנו מרגישים שלא מספיק סומכים עלינו ומתייחסים בזלזול כלפינו. אך מה קורה כאשר האדם שהכי קרוב אלינו לא מאמין לנו? מה עושים כשאמא לא מאמינה בך?

 
נערה בת 17 פנתה לגולשי אתר askpeople וסיפרה להם כי היא מתקרבת לגיל 18 כשהיא מעולם לא עישנה, נגעה בסמים, החזיקה כוסית וודקה, או שמא יצאה למסיבות. הנערה אף מציינת כי היא מגיעה ממשפחה טובה ושמרנית. הממוצע שלה עומד על למעלה מ-90, אך אין היא מצליחה לנהל חיי חברה. "השעה הכי מאוחרת שמותר לי לחזור בה היא חצות וגם זה רק אם מלווים אותי, ורק בימי שישי. זה ממש קשה לי". 

״לפני שנה, כשהיה לי חבר, אמא שלי שנאה אותו, כי היא גילתה שהתנשקנו. כשנפרדנו, היא כמעט באה לברך אותי עם בלונים ועוגה. בנוסף, היא מתארת את העובדה, שאמה ממשיכה לחזור על אותן הטעויות שעשתה עם אחותה הגדולה, שעזבה את הבית בגיל 16. ״אמא שלי לא מבינה שכנראה יש לזה סיבה, שילדים לא עוזבים את הבית סתם כך. היא פשוט לא יכולה לסמוך עליי".

© צילום מסך

 מספר גולשים לא הצליחו להישאר אדישים לנוכח המקרה וביניהם, גולשת שכתבה: ״זו לא אשמתך! עשי מה שאת רוצה. אם בא לך מסיבה? לכי על זה! האמיני לי, אם תעשי את זה - יהיו צרחות ובאלגנים בהתחלה, אבל היא תתרגל לאט לאט. בסופו של דבר, אלו החיים שלך ואת מספיק גדולה בשביל להחליט מה את רוצה ומה לא״.

© צילום מסך
 
 אנחנו כאן כדי להזכיר לכם תמיד לנסות להיות עצמאיים ולסמוך על עצמכם, אף אם נדמה לכם שאחרים אינם מאמינים בכם. 
 
תגיות
תגובות