החורף כאן: עשרה דברים שכולנו עושים בעונה הגשומה. צילום: Fotolia

החורף כאן: עשרה דברים שכולנו עושים בעונה הגשומה

בין אם אתם אוהבים מושבעים של החורף ובין אם אתם פשוט מתפללים שהוא יחלוף, יש הרבה דברים שכל אחד מאיתנו עושה בחורף. הרי לכם עשרת הדברים שכולנו עושים בעונה הקרה של השנה מבלי לשים לב

מזג האוויר החורפי גורם לכולנו לתהות למה בעצם חלקנו כל כך אוהבים את החורף? גשום, קר, ואף הוא תמיד מלווה באפאצ'י. אך כשחושבים על כך לעומק, אנחנו מגלים שהוא בהחלט נסבל ושאפילו ניתן ליהנות ממנו. אז מה הם הדברים שהופכים את העונה הקרה למהנה?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחפשים איך להתחמם

  •  בחורף תמיד אנחנו מוצאים את עצמנו מסתובבים עם שמיכת פליז כמו גלימה ברחבי הבית. איך סופרמן מצליח להסתדר עם גלימה מבלי לדרוך עליה ולהחליק?? אנחנו לא.

 להתכרבל מתחת לפוך

אי אפשר להתחמק מכך ובסוף כולנו נופלים לזה, אבל אין מה לעשות. תודו שאין דבר יותר כיף בעולם מלהיכנס למיטה, ולהתכרבל מתחת לפוך עם כוס שוקו חמה ומלאה במרשמלו.

© giphy

 בחוץ בלי מטריה

 מי לא היה רוצה להישאר כל החורף מתחת לפוך? אבל אין מה לעשות, מדי פעם צריך לצאת ממנו לעולם החיצון. אין דבר יותר נאחס מלצאת החוצה ולגלות שמבול יורד עליך כשאתה בלי מטריה! אז פשוט מאלתרים...

רק אל תברחי לנו!

ואם כבר היה לנו מזל, וזכרנו לקחת מטריה, נאלץ להיאבק בה! כן, ככה זה שמזג האוויר סוער מתמיד. המטריה מתעופפת עם הרוח ומתקפלת לנו בזמן שאנחנו בסך הכל רוצים הגנה מהרוח, ומבקשים ממנה שלא תנטוש אותנו. 

© giphy

קררר

לצערנו או לא, קר בחורף! לכן, אנחנו לובשים מיליון שכבות לפני שיוצאים החוצה, ומגלים שטווח התנועה שלנו שואף לאפס. לא כיף במיוחד.

 שפריץ לפרצוף

 אתה מתהלך ברחוב, מדלג בין שלוליות, ואז בום - שפריץ של שלולית לתוך הפרצוף שלך. מי ייתן והחורף הזה אף מכונית לא תשפריץ עלינו, אמן.

 מרתון סדרות

תסכימו איתנו שאין כמו מרתון של הסדרות האהובות שלא הספקנו לראות בקיץ? הן נמצאות אצלנו בשלט, זמינות בכל מקום והבילוי הכי טוב שיש כשהגשם לא מפסיק לטפטף בחוץ.

© giphy

 הקינוח החורפי האהוב

אז מה אוכלים קודם בקרמבו - את הקצפת, או דווקא את הביסקוויט? שאלת השאלות הזו עומדת בפנינו בכל חורף מחדש. אבל במחשבה שנייה, מה זה בעצם משנה. העיקר שיש לנו את הקרמבו האהוב.

 להדליק או לכבות?

בטוח גם אתם מכירים את הוויכוחים הנוראיים בכיתה על המזגן. בכל חורף שב אותו הוויכוח - להדליק מזגן או לכבות אותו? יש את הילדים הקופאים שרק רוצים מזגן על חימום, אבל יש גם את אלו שנחנקים ממנו. יש ויכוח מטופש יותר מזה?

© giphy

מזל שיש חברים

אם גם אתם שמים את הידיים הקפואות שלכם על העורף של החברים, סימן שהחורף כאן ובגדול. אחרי הכל, תודו שאין דבר מצחיק יותר מאשר לראות אותם קופצים בבהלה.

תגובות