"יש לי חברים, אבל מרגישה לבד". צילום: Shutterstock. אילוסטרציה

"יש לי חברים, אבל מרגישה לבד"

אי פעם הרגשתם שאתם לבד על אף שמקיפים אתכם הרבה חברים? אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם ולספר לכם שאתם לא היחידים שמכירים את התחושה הזו מקרוב. אז מה נכון לעשות במצב כזה וממה עדיף להימנע?

 רובנו נמצאים בחברה שטובה לנו, אך מדי פעם חשים בבדידות בשל מצבי הרוח המשתנים, שגורמים לנו לערעור בחברויות שלנו. לעתים המצב יכול לחלוף מהר ולגרום לנו להתחזק, אך מה קורה כאשר הוא ממשיך ללוות אותנו מספר שנים?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 "הייתי בחבורת בנות מכיתה ח', אבל לא היה לי טוב שם - אז תמיד חיפשתי את עצמי במקומות אחרים", מספרת הנערה בת ה-15, שפנתה לגולשי אתר askpeople  בבקשה לעזרה. עקב תחושה זו, היא מצאה חבורה שלא הזמינה אותה למפגשים השונים וראתה בה נדחפת. לאחר מכן, היא החליטה לחזור לחברותיה הקודמות, אלו שעמן לא חשה בנוח.

© צילום מסך

הנערה מוסיפה שבתקופה זו הגיעה לכיתתה נערה חדשה שהתחברה אליהן ובעקבותיה ניסתה אף היא להתחבר, ועל כן הרגישה חלק מהחבורה. "לפני שבוע הצעתי שנעשה משהו והן אמרו שהן הולכות לילדה שרבתי איתה, ושאני לא מוזמנת" בנוסף, אמרו לה שהן מרגישות שהיא נדחפת ושאי אפשר לספר לה כלום, למרות שלא אמרה דבר לאיש. 

עם זאת, הן תמיד הציקו לה ועל כן חזרה שוב לחברותיה מכיתה ח', הואיל והיא חשה כי זו הברירה היחידה שלה. "עכשיו אני מרגישה לבד. כל היום בוכה, מנסה להתפלל ולעשות עם עצמי משהו, אבל לא מצליחה", ציינה הנערה ולבסוף פנתה לגולשים.

"חשוב שתתחברי לילדות או ילדים שאת מרגישה נוח בחברתם, שכיף לך ומצחיק לך איתם, אל תרדפי אחרי אף אחד, מי שאומר שאת נדחפת אל תהיי איתו. התכירי ילדים חדשים, היי חברותית וקלילה, אל תחפשי בכוח חברה להיות בה, זה יבוא לבד...", כתבה לה אחת מהגולשות.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שבכל מקום תוכלו למצוא את האנשים שיעשו לכם טוב, צריך רק להתאמץ ולחפש.

תגובות