STAY CALM: חמישה דברים שיעזרו לכם להוריד לחץ. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

STAY CALM: חמישה דברים שיעזרו לכם להוריד לחץ

מי מאיתנו לא נתקל בשגרת חיים עמוסה ופעילה שלעתים גורמת לנו להילחץ מרוב משימות? כן, לפעמים הלחץ יכול להשתלט עלינו ולגרום לתוצאות שלנו להיות פחות טובות או במקרה הרע, למנוע מאיתנו לסיים את המשימות שלנו. אך למזלנו, יש לכך מספר פתרונות

יש אנשים שנלחצים בקלות יותר ויש כאלו שפחות, אבל כל אחד מאיתנו חווה אי פעם תקופה עמוסה, שבה הוא הרגיש שיש עליו הרבה לחץ ואחריות. החכמה היא לדעת איך לשלוט בלחץ וכיצד ניתן להפחית אותו.
למקרה שעדיין לא מצאתם את השיטה שלכם להירגע, הרי לכם מספר אופציות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

MUSIC ON, WORLD OFF

לפעמים כדי לכבות את המחשבות שלנו, כדאי פשוט לשים אוזניות עם מוזיקה שאוהבים ולהתנתק מהעולם. שבו במיטה, קחו פסק זמן מכל הדברים שעליכם לעשות, הקשיבו למוזיקה ותנו לה כבר לעשות את שלה.

המוזיקה כבר תעשה את שלה
המוזיקה כבר תעשה את שלה © fotolia

הכניסו קצת ספורט

זה ידוע שספורט הוא דבר שעוזר להפחית לקצת ולשחרר קצת אנרגיות. אם אתם מרגישים שאתם קורסים תחת הלחץ - צאו לרוץ או הצטרפו להליכה והוציאו את כל המתח שהצטבר במהלך הזמן בפעילות הספורטיבית. כך תרגישו טוב יותר נפשית וגם עשיתם ספורט. שתי ציפורים במכה.

אתם לא לבד

תאמינו או לא, אבל אתם לא היחידים בעולם שחווים משברים. מצאו מישהו שאתם סומכים עליו כמו הורים, חברים, אנשים בעבודה או בצבא ושתפו אותם במה שעובר עליכם. עצם הפריקה והידיעה שאתם לא שומרים את זה לעצמכם תקל עליכם ותעזור לכם להרגיש יותר טוב. מי יודע, אולי הם גם יצליחו למצוא פתרונות לבעיות שיש לכם. 

מזל שיש חברים ומשפחה
מזל שיש משפחה וחברים © Sutterstock

לכו לישון!

אחד הגורמים הנפוצים למתח ולחץ הוא חוסר בשעות שינה. הקפידו לישון לפחות שבע שעות בלילה וכך תהיו פחות מתוחים, כועסים ולחוצים.זה חשוב מאוד במיוחד לפני מבחנים חשובים, ראיונות עבודה או בימים עמוסים שאתם צריכים להיות בהם מפוקסים במיוחד. 

הסיחו את דעתכם

חשוב אף לדעת לשבור שגרה במיוחד כשהיא מאוד עמוסה. השתדלו להשאיר לעצמכם שעה ביום, שבה אתם יכולים לעשות דברים שאתם אוהבים כמו לקרוא ספר, לצפות טלוויזיה, לשחק במחשב ולצאת עם חברים. חשוב להסיח את הדעת מדי פעם כדי לשמור על השפיות שלכם.

תגובות