לא מארחת חברים: "אין לנו כסף אפילו לרהיטים". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

לא מארחת חברים: "אין לנו כסף אפילו לרהיטים"

רובנו אוהבים ונוהגים לארח חברים בביתנו לעתים קרובות, אך מה עושים במקרה שהמצב הכלכלי של המשפחה רעוע ואין ברשותה די כסף, על מנת לרכוש רהיטים עבור הבית?

מפגשים עם חברים הוא הבילוי המועדף ביותר על מרבית בני הנוער, הן בבית והן בבית קפה או בקניון. כך גם רוצה לעשות הנערה בת ה-17, שפנתה לגולשי אתר askpeople, אך בשל בעיות כספיות במשפחה, היא חוששת מתגובת חבריה לו תזמין אותם לביתה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בת ה-17 מספרת כי לאחרונה נגמר למשפחתה חוזה השכירות בדירתם והם נכנסו למינוס גדול בבנק. כתוצאה מכך, ניסתה הנערה לקבל בחינם רהיטים אך התחרטה עקב מצבם הרעוע. על כן, היא מתביישת להזמין חברות לדירתה על אף הבטחות חוזרות ונשנות אל החברות. 

© צילום מסך

הנערה מציינת כי היא "כל הזמן מבטיחה להם שאני אזמין אותם, אבל הן נפגעות כי אני כל הזמן ממציאה תירוצים והן חושבות שזה בגללן. אני לא יכולה להגיד את האמת, כי זה נטו מבייש אותי למרות שהן חברות שלי".

גולשי האתר הביעו תמיכה בנערה וניסו לבוא לעזרתה. "מזדהה איתך, הבית שלי היה במצב יותר גרוע. היו שם עכברים, ג'וקים ונחילי נמלים. פשוט התביישתי להזמין לשם אנשים. התנחמי בזה שיכול להיות הרבה יותר גרוע". גולשת אחרת הציעה: "תסבירי להן את המצב, שכרגע אין כסף לרהיטים ובהמשך תקנו. הכל טוב, את לא הראשונה בעולם. ההורים משקיעים במה שהכי נכון, יהיה בסדר. אני גדלתי עם רהיטים, אבל בלי אוכל. בסוף הכל מסתדר".

© צילום מסך


אנחנו כאן כדי להזכיר לכם לא להתבייש במי שאתם. חברים אמיתיים יקבלו אתכם בכל מצב.



תגובות