למה חזרת מאוחר? המשפטים הכי מעצבנים של ההורים . צילום: shutterstock

למה חזרת מאוחר? המשפטים הכי מעצבנים של ההורים

אנחנו אוהבים את ההורים שלנו ללא גבולות, אך על אף הערכתנו הגדולה כלפיהם, אין ספק שאנו חייבים להודות בכך שלעתים הם אומרים לנו משפטים שלכל אחד מאיתנו קשה לסבול. זה הזמן להזדהות עם כמה מהם

מכירים את זה שההורים אומרים דברים מעצבנים באופן קבוע, עד כדי שולפעמים זה מרגיש כאילו ההורים מתאמים ביניהם מה לומר? גם אנחנו יודעים על מה אתם מדברים. קבלו את עשרת המשפטים הכי מעצבנים שאנו שומעים מההורים שלנו מדי יום. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

״למה החדר שלך לא מסודר?!״

זו ללא ספק השאלה היום - יומית שכולנו שומעים. כמו בטקס או בתקליט רדיו שבור - למה לא סידרנו את החדר שלנו? כי אנחנו אוהבים את הבלגן שלנו! בשבילנו, הוא הכי מסודר שיש.

״למה לא מאה?״

באיזשהו שלב בחיים, כל אחד מאיתנו נתקל בשאלה הזאת של - למה קיבלת 90 ולא 100? לאחר שלמדנו והשקענו, לדעתנו 90 זה ציון נהדר ולפחות הוא גבוה יותר מ-89.

90 זה ציון נהדר!
90 זה ציון נהדר! © fotolia

״למה אתה לא לומד מאח שלך?״

אם אתם ילדים יחידים ולא שמעתם את המשפט הזה - זכיתם. אבל למי מביניכם שיש אח או אחות, בטוח שמע את השאלה הזאת. הורים יקרים, אנחנו לא לומדים מהם, כי אנחנו לא הם.

״לא נמאס לך להיות בפלאפון?״

השאלה הזו היא מסוג השאלות שאנחנו שומעים לפחות פעם ביום. אם היא לא נשאלה בכלל, כנראה שזה נס ושעומד לקרות משהו טוב. אך ברצינות, אנחנו בכלל לא הרבה בפלאפון, רק שלחנו הודעה לבסטי.

רק שלחנו הודעה לבסטי
רק שלחנו הודעה לבסטי © Fotolia

״למה אתה יוצא כל כך הרבה?״

חלק די גדול מהנוער אוהב לצאת מהבית, להסתובב בקניונים, בפארקים, או סתם ללכת לחבר. אבל מי שלא יהיה שבע רצון מכך, אלו כנראה ההורים שיתגעגעו אליכם קצת יותר מדי.

״למה אתה לא יוצא עם חברים?״

ישנן תקופות שבהן אנחנו יושבים הרבה בבית, מול הטלוויזיה או מול ספר טוב, לומדים למבחנים ולא יוצאים הרבה. בהמשך לנושא הקודם, להורים בטוח יציק שאתם פתאום קצת יותר מדי בבית. הם לא יבינו לאן החברים שלכם נעלמו פתאום.

כ
לאן נעלמו החברים? © fotolia

״למה חזרת מאוחר?״

בכל משפחה יש את ההורה שאחראי על הזמנים ועל אישורי השחרור מהבית לחברים שאתם כל כך אוהבים. אבל, אם חרגתם אפילו רק קצת מהשעה שהקציבו לכם, תמיד תבוא השאלה הזו, גם אם רק שמונה בערב. 

״אמא, מה הכנת לאכול?״ - אוכל

אתם חוזרים רעבים מבית הספר ורואים את אמא במטבח. הסקרנות בוערת בכם ואתם מוכרחים לשאול אותה מה היא מבשלת. לא ברור למה, אבל אמא אף פעם לא תענה את התשובה המדויקת.

אמא, מה הכנת לאכול?
אמא, מה הכנת לאכול? © Fotolia

״אתה לא לבוש חם מספיק״

האמירה הזו נוגעת בעיקר לאמהות, שתמיד חושבות שאם להן קר, אז בטוח גם לאחרים. אף על פי שחורף, לא משנה כמה שכבות תשימו, הן תמיד יתנהגו כאילו בחוץ יש סופת שלגים ושאתם יוצאים החוצה עם כפכפים ובגד ים.

״כשיהיה לך בית משלך...״

לפעמים אנחנו רוצים שיהיו לנו דברים שאמא ואבא פחות אוהבים, לדוגמה בעלי חיים. מי מאיתנו לא רצה איזשהו כלבלב שאי אפשר לעמוד במתיקות שלו? אבל אמא מפחדת מהשיערות של הכלב ומיד תתגונן - ״כשיהיה לך בית משלך, מצדי תפתח אפילו גן חיות״. 
 
 
 
 
 
תגובות