"אין חברים בעולם הזה, איך לא להיכנס לדיכאון?". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

"אין חברים בעולם הזה, איך לא להיכנס לדיכאון?"

החברים מהווים חלק חשוב ובלתי נפרד מחיינו. אנו פוגשים אותם בבית הספר, מעברים עמם את השעות שלאחר הלימודים ומבלים יחד במסיבות. אך מה עושים במקרה שאנחנו מרגישים שאין סביבנו חברים אמיתיים? הצביעו לסקר בכתבה שלפניכם וספרו לנו מה אתם הייתם עושים

אף על פי שאנחנו לומדים עמם, מכינים יחד עבודות, מבלים ומדברים במשך שעות ארוכות, לא אחת מתקיימים משברים בינינו לבין החברים הטובים שלנו, אשר לצערנו מסתיימים לא אחת בריחוק, במקרה הטוב של מספר ימים ובמקרה הרע, בניתוק קשר מוחלט. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בדומה לחלקנו, גם הנערה בת ה-15, שפנתה לגולשי askpeople, חוותה ריב בתוך חבורת החברות שלה. כתוצאה מכך, היא חשה בודדה, נמצאת הרחק מהן ובעיקר לבדה, בזמן שחבריה לכיתה משוחחים יחדיו ומעבירים את הזמן בהפסקות בהנאה.

© צילום פרטי

"נשארתי לבד. אנחנו כיתה עם קצת בנות, אז זה לא שיש לי עם מי להיות. אני מסתובבת לבד בבית הספר, אוכלת לבד, יושבת לבד, אני כל הזמן לבד... " הנערה הוסיפה כי היא מרגישה כי היא נכנסת לדיכאון ופנתה לעזרת גולשי האתר, בתקווה שיסייעו לה להתמודד מול המצוקה.

"אני בדיוק באותה הסיטואציה ולא רק שאני לבד, הבנות האלה מציקות לי, מקללות ונטפלות אליי...
מה שאני עושה זה מתעלמת", שיתפה אחת מגולשות האתר שחשה הזדהות עם הנערה. "אם את מרגישה קצת חסרת חברים, אז צאי ממעגל הנוחות שלך ותתחילי ללכת לחוגים ולעסוק בכל מיני דברים. הזמן יעשה את שלו", הציעה אחת מן הגולשות.

© צילום פרטי

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שעדיף חבר אמיתי על 100 מזויפים. התקרבו למי שעושה לכם טוב.

 
תגיות
תגובות