"חברה שלי רוצה לפרוש מהלימודים". צילום: Fotolia. אילוסטרציה

"חברה שלי רוצה לפרוש מהלימודים"

כולנו רואים בבית הספר חלק בלתי נפרד מן השגרה שלנו, אולם בזמן שאנו יכולים לרשות לעצמנו ללמוד ולבלות, ישנם בני נוער שצריכים לחשוב בראש ובראשונה על המשפחה. מה עושים במקרה כזה? הצביעו לסקר

עבור רובנו הליכה לבית הספר מובנת מאליה. אנחנו עושים את זה מדי יום, עד כדי שזה הפך להיות חלק משמעותי מהשגרה. אבל מה נכון לעשות כאשר יש בבית בעיות כלכליות בבית, שמונעות מבני הנוער ללכת לבית הספר בראש שקט?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

את דילמה זו הציגה נערה בת 17 באתר askpeople, שמספרת שהיא וחברתה הטובה מתגוררות באותו הבניין במצב כלכלי רעוע, וכי מרוב בעיות כלכליות, חברתה נאלצת לפעמים לוותר על בית הספר, על מנת לעזור לחמשת אחיה הקטנים. "היא מוותרת על יציאות, קניית בגדים או אפילו על יציאה לטיולים מבחינה כספית ומבחנים בשביל לשמור על האחים. היא לא רוצה לערב גורמים של יועצת או מחנכת וגם בבית הספר אין הקשבה בכלל".

© צילום מסך

לדבריה, חברתה חשה בכך שהיא מתפרקת. אמה מובטלת ואביה אינו מרוויח מספיק. כל אלו, גורמים לחברתה לא אחת  לשמור על האחים במקום ללכת לבית הספר. לטענתה, השיא היה כשחברתה סיפרה לה על האפשרות לפרוש מהלימודים. "השבוע היא הכניסה את הרעיון של לפרוש מהלימודים, כי גם כסף קטן בקושי יש כבר".

מספר גולשים הביעו תמיכה וניסו לעזור. אחד מהם כתב: "מציע לך להציע לחברתך לשלב בין לימודים לעבודה אחר צהריים בחצי משרה, כך שהלימודים לא ייפגעו. יש חוק חינוך חובה ובעתיד תעזור לה הבגרות".

© צילום מסך

לסיום, אנו כאן כדי להזכיר לכם שבמקרים מסוימים כאלו רצוי לערב אדם מבוגר שאתם סומכים עליו. 

 
תגובות