"ההורים כופים עליי את הדת". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

"ההורים כופים עליי את הדת"

בחלק מן המשפחות הדת מהווה מרכיב חשוב ונהוג להקפיד על קיום המצוות השונות, אך לא אחת בני הנוער עצמם חשים כי כופים זאת עליהם. מה עושים במקרה כזה? הצביעו לסקר

כולנו מקבלים עצות רבות מהורינו בתחומים השונים, שעוזרות לנו להצליח יותר בלימודים, בחיי החברה ובכלל בחיים. אולם, לא אחת אנו חשים בכך שההורים שלנו רוצים אחרת מאיתנו וגורמים לנו ללכת בדרכם, אף על פי שאנו מעוניינים בכיוון השני. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערה בת 17, שפנתה לגולשי אתר Askpeople, מכירה זאת מקרוב. הצעירה כתבה כי הוריה הדתיים כופים עלייה לקיים את מצוות הדת, על אף שהיא כבר אינה מאמינה בה בניגוד לעבר. "בשנה האחרונה הפסקתי לשמור שבת. אבא שלי כופה עליי את הדת. הוא מכריח איתי לשמור וניסיתי לדבר איתו כמה פעמים על כל שאני לא מאמינה בזה וקשה לי, אבל הוא מקובע בדעה שלו ולא מוכן להקשיב לי. אני מחללת שבת מבלי שהוא יודע ושלמה עם זה".

© צילום מסך

תוך זמן קצר הנערה קיבלה מספר תגובות, ביניהן גם עצות מאנשים עם סיפור דומה. "כדתל"ש לדתל"שית - זה רק עניין של זמן ועקביות. שמרי על עקביות בלהיות מי שאת, וללכת בדרכך ובאמונתך - והם עם הזמן יקבלו אותך כמו שאת. בשורה התחתונה הם ההורים שלך, והם יאהבו אותך כמו שאת ובדרך שבה תבחרי ללכת", כתב אחד הגולשים. תגובה נוספת ייעצה לנערה להיעזר באמא בכדי לשכנע ולהסביר לאב את דרכה.

© צילום מסך
 
לסיכום, אנו כאן כדי להזכיר לכם ללכת אחר האמונה שלכם. 
 

 

תגובות