אימון הולך עם המבורגר? ארבע הקושיות שכל ספורטאי שואל. צילום: Fotolia

אימון הולך עם המבורגר? ארבע הקושיות שכל ספורטאי שואל

האם רק אנחנו ככה, או שגם כל שאר הספורטאים? מה היינו עושים לו רק היינו בוחרים לוותר על האימון היום? ואיך יכול להיות שדווקא החברים שלנו שלא מתאמנים, לא מוצאים זמן להיפגש איתנו? לכבוד חג הפסח, קבלו את ארבע הקושיות שכל ספורטאי שואל את עצמו

הורידו את כפפות האגרוף, הניחו את הכדור וקפלו את בגדי המחול, כי הגיע הזמן להודות באמת - כל הספורטאים שבינינו די דומים. פסח זה בדיוק החג המתאים להכיר את ארבע הקושיות שכל ספורטאי שואל את עצמו ולשנן אותן היטב עד לליל הסדר הבא.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

האם אימון של שעתיים והמבורגר אחרי כן מאזנים זה את זה?

בבקשה תגידו שכן, לאורך כל האימון פנטזנו על המבורגר וצ'יפס! מה, אם רצנו במשך שעה ולאחר מכן העלנו קלוריות זה מתקזז, לא? בדיוק בגלל ההנחה הזו רבים מהספורטאים אינם מצליחים לעשות את השינוי אותו הם כל כך רוצים. לעתים כדאי להירגע עם הפחמימות בסמוך לאימון, ולתת לגוף קצת הפסקה.

עדיף לוותר על ההמבורגר © fotolia

האם גם כל שאר הספורטאים מתפרקים כמוני?

אחרי כל אימון מופיע לנו סימן כחול חדש, ואנחנו מרגישים כמו דף ציור. הרופא מחשיב אותנו כבר לבני משפחה, ודואג אם אנחנו לא מגיעים לבדיקה הקבועה. גיד קרוע, רצועה מתוחה או כתף פרוקה- יש לנו הכל. ואם תהיתם, לא - זה לא אומר שנפסיק להתאמן. אנחנו מכורים ואנחנו מודים בכך.

אז כולם ככה?
אז כולם ככה? © Fotolia

איך זה שלכם אין זמן אם אנחנו אלו שמתאמנים שמונה פעמים בשבוע?

ספרו לנו איך לעזאזל  קורה מצב, שלנו יש שמונה אימונים שבועיים ואתם אלו שלא מוצאים זמן להיפגש איתנו? אנחנו מתאמנים בכל יום ועדיין מצליחים לאזן בין עבודה, לימודים, אימונים, חברים, משפחה וזמן לעצמנו. עצה מאיתנו - התחילו להתאפס על עצמכם, אחרת פשוט נתפרץ עליכם בפעם הבאה שנשמע את ה"אין לי זמן" הזה!

אנחנו אמורים להיות העסוקים כאן
אנחנו אמורים להיות העסוקים כאן © shutterstock

מה היינו עושים אם היינו מבריזים מהאימונים הקרובים?

נסיעות לים, שעות שינה מרובות ואפילו זמן עם המשפחה. היינו מצליחים לראות את כל תכניות הפריים טיים בערוצים השונים, אם רק לא היינו צריכים להתייצב במגרש, בסטודיו בבריכה או בחדר כושר הבעוד עשר דקות. טוב, נתחיל להבריז ממחר, או שבעצם ממחרתיים.

יכולנו לעשות המון!
יכולנו לעשות המון! © Fotolia

 

תגובות