"חושבת שבחיים לא יהיה לי חבר". צילום: Fotolia

"חושבת שבחיים לא יהיה לי חבר"

אהבה וזוגיות חשובות לכל נערה ונערה בגיל ההתבגרות, וכולנו מוצאים את עצמנו מוקפים בזוגות אוהבים. אבל, מה עושים במקרה שאנחנו לא מצליחים למצוא את אהבת חיינו ומרגישים שהיא לא תגיע אלינו לעולם? הצביעו לסקר שלפניכם

עם הזמן, אנחנו רואים יותר ויותר זוגיות בקרב בין בני הנוער. הם מעלים תמונה לסטורי, מסתובבים יחד בבית הספר ולא נפרדים בקלות זה מזו. אך, יש גם צד נוסף בכל הסיפור - בני נוער שלא מכירים את הזוגיות מקרוב וטרם זכו לחוות את האהבה הראשונה שלהם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בת ה-15, שפנתה לגולשי אתר askpeople, שיתפה כי בעוד שלחברותיה כבר היו ניסיונות של קשרים זוגיים עם בנים, לה טרם היו כאלו וזאת אף על פי שהיא מעידה על עצמה כנערה חברותית, אשר נפתחת בקלות לחברותיה, בעוד שלבנים אין היא מצליחה להיפתח.

© צילום מסך

"אני מרגישה באמת שאף אחד לא ירצה אותי ולא יתקרב אליי, כי זה קשה. הרצון שלי בחבר מטורף. אני רואה סדרות או מקשיבה לחברות שלי מספרות לגבי החבר שלהן, ואני מפרגנת. אבל גם מקנאה. הייתי רוצה קשר כזה וזה כל מה שאני חושבת עליו, כתבה הנערה

תוך זמן קצר הנערה קיבלה תגובות עזרה ותמיכה מצד הגולשים. תגובה אחת הרגיעה את הנערה וציינה כי היא צעירה ועוד יהיה לה חבר. בתגובה נוספת שניסתה לעזור לנערה נכתב: "את צריכה לדעת מה את רוצה מעצמך ובכלל מהקשר ומהמהות במציאת בן זוג, לא כי לכולן יש אלא כי את באמת מוצאת מישהו שיכול לסקרן אותך ולמצוא חן בעינייך".

© צילום מסך
לסיום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שבסוף כל אחד מוצא את החצי השני שלו.
 
 
 

 

 

 

תגובות