חמשת המשפטים הכי מעצבנים שהמורים שלנו אומרים. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

חמשת המשפטים הכי מעצבנים שהמורים שלנו אומרים

משפטים כמו "מועד ב' יהיה קשה יותר" ו"אני אתקשר להורים שלכם" נשמעים לכם מוכרים? זה בדיוק הזמן לעזוב את המחברות והספרים, להניח את העטים ולהיזכר במשפטים המעצבנים שאנחנו שומעים מהמורים שלנו. רק אל תשכחו להצביע למשפט שהכי מחרפן אתכם

תלמידי ישראל, התאגדו והקשיבו! סוף השנה מתקרב אלינו בצעדי ענק (כנראה שלא ענקיים מספיק, אם תשאלו אותנו) ולרגל האירוע החגיגי, בחרנו לאסוף עבורכם את המשפטים הכי מעצבנים שאנחנו נאלצים לשמוע מפי מורינו ומלמדינו לאורך השנה. אנחנו בטוחים שגם אתם תצליחו להזדהות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עיניים עליי, כולם

מורים יקרים, אנחנו מכבדים אתכם מכל הלב, באמת. אבל... אתם לא מספיק יפים בשביל לשכנע אותנו לבהות בכם במשך שיעור שלם! יש דברים הרבה יותר יעילים שאפשר לעשות עם העיניים בזמן הזה. אתם רוצים דוגמה? ובכן, לגלול את פיד האינסטגרם, לשבת בחוסר מעש או חלילה... ללמוד.

סליחה, המורה © giphy

אני אתקשר להורים שלכם

מצטערים לאכזב, ההורים שלנו כנראה יותר מיואשים מאיתנו. הם בקושי זוכרים מי אנחנו ומתגעגעים לתקופה שהיינו בני 12 וכל מה שעניין אותנו זה אקס בוקס. טוב, גם עכשיו כל מה שמעניין אותנו זה אקס בוקס, אבל אנחנו עושים עוד הרבה שטויות מעבר לכך. שנתיים - שלוש בצבא ואנחנו חוזרים מיושרים.

אני אתקשר להורים שלך! © giphy

מועד ב' יהיה קשה יותר לכל המתחכמים

בום! ביום בהיר אחד המורים הבין שאנחנו מבריזים ממועדי א', במטרה לגשת אחרי שחברינו גילו לנו את כל התשובות. מאותו הרגע ואילך המורים שברו את השוק, והחליטו להפוך את מועדי ב' לשטן עלי אדמות. אל תתעסקו עם אלו שמעניקים לכם ציונים, חבר׳ה.

מועד ב' - קשה יותר
מועד ב' - קשה יותר © giphy

אם אנחנו מספיקים, גם אתם יכולים!

מורים אהובים שלנו, בבקשה תבינו אותנו. יש עוד מקצועות חוץ מהמקצוע שלכם, בנוסף לכך אנחנו עובדים, שומרים על האחים הקטנים, עושים מטלות בית והולכים לחוגים... הבנתם את הפואנטה? אם אנחנו מבקשים דחייה כנראה שיש סיבה לכך ואנחנו לא סתם עצלנים (על אף שגם זה קורה מדי פעם, אנחנו לא מתכחשים). תעשו מאמץ עבורנו?

אז זהו, שאנחנו לא מספיקים
אז זהו, שאנחנו לא מספיקים © giphy

אנחנו נפריד ביניכם

נראה כי המשפט האלמותי הנ"ל חוצה גילאים ודורות, ואף מלווה תלמידים מילדותם ועד ליום בו הם עולים על מדים. אנחנו יודעים שאנחנו מפריעים, אבל זה חזק מאיתנו. הקשר בינינו לבין החברים הכי טובים שווה את הכל, ונצליח לדבר גם אם יפרידו בינינו יבשות, ככה שתחסכו לעצמכם את הניסיון.

אי אפשר להפריד בינינו לבין הבסטי
אי אפשר להפריד בינינו לבין הבסטי © giphy
 

 

תגובות