וואו של הזדמנות: מתנדבים וטסים לטיול חלומי בארה"ב. צילום: יאיר שגיא

וואו של הזדמנות: מתנדבים וטסים לטיול חלומי בארה"ב

מסע וואו טור של "קוקה קולה" בשיתוף עמותת רוח טובה חוזר זו השנה השנייה ולכם יש הזדמנות חד פעמית לזכות בטיול חלומי לארצות הברית. כנסו לכתבה ותגלו מה צריך לעשות כדי להרוויח מקום בנבחרת

בשיתוף עם קוקה קולה

פרויקט הקיץ של קוקה קולה, "וואו טור", חוזר זו השנה השנייה. המסע יצא לדרך בקיץ הקרוב ובמסגרתו יזכו 16 נערים ונערות בטיול חלומי ועתיר אטרקציות וחוויות בארצות הברית, תוך שהם נעים בלימו-בוס - חצי אוטובוס חצי לימוזינה שיסיע אותם בין שלל יעדי הטיול. כמו בשנה שעברה, על כל נער ונערה שיבקשו להתמודד על כרטיס כניסה לנבחרת שתזכה לטוס, להיות פעילים למען החברה ולהתנדב. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המתמודדים על המקום יצטרכו לעבור מספר מיונים. השלב הראשון, שנפתח ממש בימים אלו ויימשך עד אמצע חודש יולי, הוא פתיחת כרטיס אישי באתר הפעילות, שם יצטרכו לצבור נקודות על ידי מילוי משימות התנדבותיות. כמו כן, באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת "רוח טובה", המחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים, יוכלו המתמודדים להתנדב ולתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ כמו ניקוי חופים, אריזות מזון לנזקקים וסיוע לבעל חיים במצוקה. שעות ההתנדבות האלו יעניקו לבני הנוער ניקוד גבוה יותר אשר ייצבר להם בחשבונם האישי.

הזוכים של שנה שעברה© יאיר שגיא

מבין כל המשתתפים אשר ייקחו חלק בפרויקט הקיץ, 8,000 המתמודדים הראשונים שיגיעו לרף הנקודות הנדרש יוזמנו לאירוע ענק עם מיטב האומנים שיתקיים בלייב פארק בראשון לציון ויכלול הופעות שוות ואטרקציות מיוחדות.

השלב השני, יתקיים במהלך חודשי הפעילות. בכל פעם ייבחרו כ-500 צעירים אשר צברו את הניקוד הגבוה ביותר על בסיס פעילות חברתית. בני הנוער הנבחרים יעברו תהליך מיון ראשוני בו יספרו על עצמם ויסבירו מדוע לדעתם הם מתאימים לנבחרת. חלקם יוזמנו לימי מיונים נוספים שיתקיימו בפני וועדה מיוחדת. בסוף כל יום אודישנים ייבחרו חברי הוועדה חמישה או שישה בני נוער שיזכו בכרטיס כניסה לנבחרת, כך עד להשלמה של כל 16 חברי הנבחרת הסופית שתטוס למסע החלומי בארצות הברית.  

בקיץ אשתקד יצאה המשלחת לטיול בן 10 ימים בחופה המערבי של ארצות הברית. המסע התחיל בלוס אנג'לס שם חברי המשלחת נהנו מהופעה של ליידי גאגא, סיור בלימוזינות ברחבי העיר וביקור בפארק השעשועים של אולפני יוניברסל ובחופים הכי יפים של העיר. אחרי הביקור בעיר המשיכו בני הנוער לפארק השעשועים המפורסם,"six flags", טיילו בפארק הלאומי יוסימיטי ואף הגיעו ללאס ווגאס, שם עצרו כדי לתרום חזרה לקהילה והתנדבו בחלוקת מזון לנזקקים. אחרי שבילו בלאס ווגאס המשיכו לטיול ג'יפים מיוחד בערבות אריזונה, טיסה במסוק ושייט בגראנד קניון הגיעו בני הנוער לסן דייגו, שם הם נהנו מיום שמשי על החוף, ספורט ימי וטיולים בעיר, וזו גם הייתה התחנה האחרונה במסט המטורף. 

צילום: אורן טוב | עריכת תוכן: נועם שרעבי | עריכת וידיאו: אסף אושי
 

שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה, מסרה: "גם השנה בחרנו להעניק לצעירים חוויה של פעם בחיים, חוויה שקוראת להם לעשות משהו טוב למען הקהילה ולקבל טוב בחזרה. היה לנו חשוב לשלב רגעים חווייתיים בשילוב התנדבות בתחומים מגוונים. יחד עם עמותת 'רוח טובה' יצרנו פרויקט ייחודי שבאמצעותו יוכלו אלפי צעירים וצעירות לצאת בקיץ הקרוב ולתרום מזמנם לקהילה. אנו גאים שניתנה לנו ההזדמנות לייצר פרויקט ייחודי שכזה, שמניע את משתתפי הפרויקט לתרום למען הקהילה והחברה. אנו בטוחים כי גם למתמודדים וגם לזוכים צפויה חוויה בלתי נשכחת".

ההשתתפות מיועדת לגילאי 16-18. להגשת מועמדות יש להיכנס לאתר האינטרנט של "קוקה-קולה ישראל" ולמלא את דף ההרשמה המצורף.

בשיתוף קוקה קולה

 

 

 

תגובות