"זה לא יעבוד": המשפטים שחובה לנטרל בדרך להצלחה. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

"זה לא יעבוד": המשפטים שחובה לנטרל בדרך להצלחה

לכולנו יש את הקולות הפנימיים בתוך הראש שמונעים מאיתנו להגיע לגבהים חדשים. אך כדי לממש מטרות, עלינו לדעת לנטרל את הקולות הפנימיים האלו ולשמוע רק את מה שיחזק אותנו. בדיוק לשם כך, אספנו לכם את המחשבות שכדאי שתתעלמו מהן בדרך להצלחה

בין אם אלו מחשבות שמשקפות את חששותינו האמיתיים ובין אם אלו דברים שחברים אמרו ונכנסו לנו עמוק לראש - בדרך של כל אחד אחת מאיתנו להצלחה עומדים מכשולים רבים. לכן, חשוב שלפחות את אלו שבתוך הראש שלנו נדע לנטרל. אז אם מחשבה יוצרת מציאות, בואו ניצור לעצמנו מציאות אופטימית וחיובית, ונדע לזהות את המשפטים שחשוב שננטרל בדרך.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"זה לא יעבוד"

גם אם כולם אומרים לכם שהרעיון שלכם אינו בר ביצוע ושהלכתם רחוק מדי, אל תתנו למשפטים האלו להיכנס לכם לראש. אתם אולי מכוונים למטרה שמימושה ייקח זמן או מאמץ רב, אך אתם בהחלט לא הוזים. אם תכניסו לעצמכם לראש שזה לא הולך לקרות אתם באמת צודקים, אך אמונה שהמטרה יכולה להתממש היא הצעד הגדול ביותר בדרך.

זה יעבוד
זה יעבוד © shutterstock

"מישהו אחר היה עושה את זה טוב יותר"

כבני נוער, אחד הדברים החשובים עבורנו ביותר הוא מה שחושבים עלינו ומי אנחנו ביחס לאחרים. תמיד כדאי שנחזק את עצמנו, ולא מפני שמישהו אחר יותר או פחות טוב מאיתנו. כולנו יכולים להצליח כפי שאנחנו, ללא המחשבות על מה שאחרים היו עושים במקומנו.

"זה בזבוז זמן"

"חבל על הזמן שלך" או "כמה דברים יכולת לעשות בזמן הזה", הם משפטים שכולנו כבר שמענו, אך חשוב שנדע רק לשמוע ולא לאמץ. הצלחה דורשת זמן - על כך אין ויכוח ודיון, אך ההצלחה הגדולה של כל אחד ואחת מכם תגיע לאחר שתיישמו ותוכיחו זאת.

הצלחה דורשת זמן © צילום מסך מאינסטגרם

"הדעה שלי היא הנכונה ביותר"

לכולנו קרה שננעלנו על רעיון מסוים ולא רצינו להקשיב להצעות של אחרים, אך אם לא נתעניין גם בדעות של אחרים - לעולם לא נצליח להתקדם. תמיד חשוב לשמוע עוד דעות ולהיות פתוח לקבל אותן, רק כך נוכל להשיג את המטרה בצורה הטוב ביותר.

"אני לבד בזה"

ובכן, זוהי נקודה משמעותית מאוד כיוון שהיא נכונה כמעט לכל סוגיה בחיים: לא משנה איזו מטרה תרצו להציב לעצמכם, או לאיזו הצלחה אתם מכוונים, תמיד יהיו את חברי האמת שתוכלו לסמוך עליהם. אומנם לפעמים קשה לראות אותם, ולפעמים מציאתם לוקחת זמן רב - אך אותם חברים שילכו לצדכם לכל הדרך תמיד יהיו שם, בין אם תשימו לב ובין אם לא. חברי האמת האלו, יוכיחו לכם בכל פעם מחדש שאתם לא לבד בזה.

אתם לא לבד
אתם לא לבד © shutterstock

 

תגובות