"מתוסכלת בגלל המצב של ישראל עם העולם". צילום: shutterstock

"מתוסכלת בגלל המצב של ישראל עם העולם"

לרוב אנחנו מקטרים בשל העומס בלימודים, מתוסכלים עקב ריבים עם ההורים ומאוכזבים כשלא הולך לנו כפי שרצינו. אבל, נערה בת 15, דווקא חסרת אונים בגין מצבה של ישראל מול העולם. מה רצוי לעשות במקרה כזה? הצביעו לסקר שלפניכם

יש שיגידו שמצבה של ישראל מול העולם לא מזהיר במיוחד, שכן היא מותקפת לא אחת על ידי ארגונים אנטישמיים בפומבי, מושמעים נגדה אמירות באמצעי התקשורת בעולם, וכן אנו לא תמיד מתקבלים בעין יפה על ידי האנשים המתגוררים במדינות שונות. עד כמה המצב הזה מפריע לבני הנוער? מסתבר שבמידה רבה. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערה בת 15, שפנתה לגולשי אתר askpeople, הביעה את תסכולה מהיחס לישראל בעולם. "זה לא הגיוני שיש כמעט 200 מדינות באו"ם וחצי מהדיונים שהם מקיימים הם על מדינת ישראל. אני מרגישה מותקפת", היא כתבה". בת ה-15 אף הוסיפה כי "אני נערה שכמו כולם רוצה לעהנות ולבלות, ומבואסת שזמרים שאני אוהבת לא באים לארץ".

© צילום מסך

הנערה סיימה את דבריה במשפט אופטימי על אף המצב: "אני רוצה שיהיה שינוי ואנחנו צריכים לגרום לו לקרות". לסיום, היא פנתה לגולשים וכתבה כי "אם זה מעניין אתכם אני אשמח לשמוע את דעתכם על הנושא ומה אפשר לעשות כדי לשנות את הדעה של אנשים בעולם".

הפוסט גרר אחריו שיח נלהב מצד הגולשים, כאשר בני נוער ומבוגרים כאחד בחרו להגיב לדבריה של הנערה. "אפשר להתחיל את השינוי בקטן. אם את יודעת אנגלית טוב ממליצה לך על אתרים או אפליקציות של צ'אטים עם אנשים מכל רחבי העולם. תגרמי להם להבין שישראל לא כזאת נוראית", הציעה אחת הגולשות. גולש נוסף כתב כי "הדבר היחיד שאפשר לעשות זה ללמוד את ההיסטוריה ללמוד את החומר ולדבר על הדברים עד כמה שאפשר בכל מיני מקומות.

© צילום מסך
לסיום, אנחנו כאן כדי לזכור לכם שהיכולת לשנות נמצאת בידיים שלנו.
 

 

 

תגובות