"החלום שלי הוא להיות שחקן". צילום: Fotolia

"החלום שלי הוא להיות שחקן"

רבים מאיתנו חולמים על העתיד כבר בגיל צעיר, יודעים מה המקצוע של חיינו ומהו הייעוד שלנו בעולם. אבל, לא אחת קורה שהמציאות לא מאפשרת לנו להגשים את כל השאיפות. מה עושים במקרה כזה? הצביעו לסקר וספרו לנו מה אתם הייתם עושים

כבר יודעים במה תרצו לעסוק כשתהיו גדולים וחולמים על כל מה שמסביב? בדומה אליכם, ישנם עוד בני נוער רבים, שחושבים על העתיד בין כל הלימודים, החיים החברתיים והדילמות, שמציפים אותנו בגיל ההתבגרות. אולם, אם חשבתם שזה פשוט לתכנן את העתיד כבר בגיל צעיר, כדאי שתדעו שלא תמיד כך הדבר. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 את התחושה הזו אף פגש נער בן 14, אשר בחר לשתף בכך את גולשי אתר askpeople ולשתפם בהרגשתו. לדבריו, חלומו הגדול הוא להיות שחקן, אבל הוריו חושבים ש"זה לא מקצוע". מלבד זאת, הוא אף מציין כי כרגע הלימודים תופסים עבורו יותר חשיבות. לצד זה, הוא מציין כי "זה באמת מה שאני אוהב לעשות ומה שאני ארצה לעשות כל החיים, אני בטוח".

© צילום מסך

בתגובה לכך, הגיבו מספר אנשים, שבחרו לשתף את הנער בעצותיהם וניסו להביע תמיכה ברצונו. "תנסה ללכת לחוג, או ללכת לכל מיני אודישנים, אתה בסוף תצליח! בקשר להורים שלך, תסביר להם שזה מה שאתה אוהב ושזאת התשוקה שלך", כתבה אחת הגולשות.

לסיום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם לרדוף אחר החלומות שלכם, אך לא לשכוח להקשיב לאנשים הרוצים בטובתכם.
 
 

 

תגובות