הספירה החלה: הסימנים לכך שהחופש הגדול קרב. צילום: Fotolia

הספירה החלה: הסימנים לכך שהחופש הגדול קרב

הטמפרטורות עולות? המבחנים הולכים ונגמרים? החופש כבר ללא ספק במרחק נגיעה מאיתנו ויחד איתו גם הקיץ החם. אז איך נדע לזהות אותו ולהיות מוכנים? אל תדאגו, אנחנו פה כדי לעזור לכם

בין אם זה משמח אותנו ובין אם הפרידה מהחברים ומהמורים קצת כואבת לנו, החופש הגדול כבר ממש מעבר לפינה. כל מה שנותר לנו לעשות הוא לסיים את השנה באור חיובי ולחכות לבואו של החופש. אז לכבוד החופשה האהובה עלינו, קבלו את הסימנים לכך שהיא בקרוב הולכת להיות השגרה שלנו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

אווירה של חופש

כולנו מכירים את התחושה הזו של לפני היציאה לחופשה, בה כולנו מבינים שהשנה הסתיימה כבר בחודש מאי, בעוד שהמורים ממשיכים ומתעקשים ש"יש לנו עוד המון זמן ללמוד". כמובן, איך ניתן לשכוח גם מהאמירות של המורים ומ"ההבטחות" לבחינות נוספות, אם לא נלמד כמו שצריך. איזה מזל שהן לא באמת מתממשות אף פעם.

החופשה כבר כאן © giphy

סוודרים - אאוט

איך אפשר להתחיל חופש גדול כשהארון שלנו דיין עמוס בבגדי חורף? לקראת החופש ובמיוחד במדינה כמו שלנו, הבגדים הם אולי הסממן המרכזי ביותר שהחל הקיץ, אז הגיע הזמן להיפרד מהמעילים ולהחליפם במלאי של גופיות, שורטים וכפכפים.

היי טי שירט! © giphy

טבלאות ייאוש

בין אם נודה בכך ובין אם לא - כולנו בשלב מסוים התחלנו את הספירה לאחור. רק עוד 16 ימים! 15 שבועיים! במחברות, תלויים בלוחות המודעות ואפילו באפליקציות ובטלפונים. לא רק שטבלאות הייאוש מסמלות את קרבת החופש, הן מסמלות גם את כמה שאנחנו כבר מייחלים לו.

עד מתי?
עד מתי? © giphy
 

הפידים משתנים

לקראת הקיץ המתקרב, כולנו משנים את התמונות שלנו ברשתות החברתיות. התמונות קיציות יותר, הסטורי מלא בצילומים של ים, שמש וקרטיבים או מבלי להרחיב במילים - הכל תואם את 40 המעלות המסומנות, שרק מחכות לנו בחוץ.

רענון בפיד © giphy

שנה נגמרת, שנה מתחילה

מבחירת החברים לתיכון או לחטיבה, דרך פרסומות לציוד לימודי ועד מסיבות הפרידה - כל אלו מסמלים לנו שהחופשה ללא ספק קרובה מתמיד. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל לנו רק נשאר לסיים את השנה באור חיובי וללכת להתכונן לחודשיים המלאים בכיף ובחופש.

זמן לחגוג! © giphy
 

 

תגובות