Go To Sleep: המורה שיאפשר לכם לישון במהלך השיעור. צילום מסך מהטוויטר

Go To Sleep: המורה שיאפשר לכם לישון במהלך השיעור

אין אחד מאיתנו שלא נתקל לפחות פעם אחת בתלמיד שנרדם באמצע שיעור היסטוריה, במקום להקשיב למורה ולסכם את החומר במחברת. אבל, בשונה מרוב המורים שלנו, מורה מארה"ב החליט לאמץ לעצמו דרך שונה ולא להעיר את התלמידים הרדומים בשיעור. לא תאמינו, אך יש לכך סיבה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם ישנים במהלך השיעור, שאתם לא מחבבים במיוחד? קרוב לוודאי שזה קרה לא מעט, לפחות עד הרגע משבית השמחות הזה, שבו המורה צעקה עליכם להתעורר ואילצה אתכם לחזור לספר הלימוד ולמחברת. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אולי תופתעו לגלות, אך יש מורים ברחבי העולם, שנוהגים כלפי תלמידיהם בדרך אחרת. המורה מונטה סירי מוושינגטון, ארה"ב, מתייחס לתלמידים שנרדמים במהלך שיעוריו באופן שמדהים את כל מי שרק שומע על כך. סירי מלמד אנגלית זו השנה השנייה בתיכון וכשהוא נתקל בתלמיד ישן, הוא בוחר שלא לקחת זאת באופן אישי ולא מעיר אותו.

© צילום מסך מהטוויטר

בשונה משאר המורים, סירי סבור כי יש לכך סיבה ומאמין שעליו לנהוג עם תלמידיו ברגישות. לדבריו, הוא מודע לכך שלרוב אחת התלמידות שלו מותשת ממטלות הבית ומפעילויות החוץ, ועל כן המינימום שהוא יכול לתת הוא לאפשר לה לנוח בזמן השיעור.

בניגוד לציפיותיו, דרכו המיוחדת הוכיחה את עצמה במהירות. כבר באותה היום, שבו התלמידה לא הגישה את המאמר שהייתה אמורה לכתוב במהלך השיעור, היא בחרה לעשות זאת. "התרגשתי. הילדה הזו הושפעה ממני למרות כל הדברים שהיא עוברת בחיים שלה".

אילוסטרציה
אילוסטרציה © צילום: GettyImages

תוך זמן קצר, רבים בארה"ב ובעולם החלו לשמוע על המורה המיוחד באמצעות הרשתות החברתיות. "הם לא יכולים לפטר אותי בגלל זה?", תהה סירי, לאחר שמספר אנשים מתחו עליו ביקורת. עם זאת, הרוב המכריע של האנשים שיבח את המורה, שבוחר להתייחס לתלמידיו בחמלה וברגישות. "זה נותן לי תקווה לחיות את הצד האנושי של החינוך", הוא אמר. 

אנחנו רק יכולים לקוות שכמה שיותר מורים יבינו ללב תלמידיהם כמו סירי.

 
תגובות