בריכות השחייה שיעשו לכם חשק לקפוץ למים. צילום מסך מהאינסטגרם

בריכות השחייה שיעשו לכם חשק לקפוץ למים

כבר הפסקתם להתלהב מבילוי בבריכה? אנחנו בטוחים שדעתכם תשתנה לאחר שתקראו את הכתבה שלפניכם. קבלו את חמשת הבריכות הכי מיוחדת מסביב לעולם. לכם רק נשאר לחתוך אבטיח, לפזר בולגרית ולהתחיל לשחות!

מזג האוויר החם והטמפרטורה שלאט לאט עולה, לא משאירים לנו הרבה ברירות וגורמים לנו לקפוץ למים, לא משנה לאיזו בריכה. אז רגע לפני שכל הבריכות הציבוריות מתמלאות בילדים קטנים, מצופים ומיטות שיזוף, הכנו עבורכם רשימה של בריכות השחייה המיוחדות בעולם, שיגרמו לכם להיות מהופנטים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קילומטר של כיף

בעיירת הנופש סן אלפונסו דל מאר בצ'ילה, תוכלו למצוא את בריכת השחייה הגדולה בעולם! היא מתפרשת על אורך של כקילומטר והיא מלאה במים ובחול מן האוקיינוס השקט הסמוך אליה. בבריכה תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות שונות, כמו שייט על סירה קטנה, מתנפחים שווים, מיטות שיזוף ועוד.

 לנשום אקסטרים

לאוהבי מעט אקסטרים, תוכלו למצוא בקומה התשיעית שבמלון אדלפי במלבורן, אוסטרליה, בריכת שחייה שקופה היוצאת מן הבניין לכיוון הרחוב. אך זו לא סתם בריכה, היא תגרום לכם להרגיש כאילו אתם נופלים. בבריכה המים מחוממים, כך שגם אם קר בחוץ - לכם יהיה נעים.

 מלאה בחיים

אם התלהבתם מהבריכה שבמלון אדלפי, בוודאי תתלהבו גם מהבריכה שנמצאת בגג מלון ג'ול בדלאס, טקסס. הבריכה נמצאת בקומה האחרונה ולמעשה מספקת תצפית מדהימה על כל העיר שוקקת החיים הזו. אין כמו נוף יפה ובילוי בו זמנית.

שקופה ומשקיפה

במלון אינטרקונטיננטל בדובאי הבריכה אינה מרובעת כפי שאנו רגילים לראות בדרך כלל, אלא שקופה כולה ועגולה מעט. הבריכה משקיפה על כל הנוף המדהים של דובאי ומעוצבת בצורה מדהימה וחדשנית, שתגרום לכם פשוט לרצות להישאר בפנים ולא לצאת!

 גם בריכה וגם ים

מכירים את הדילמה - חוף ים או בילוי בבריכה? בדיוק עבור אותם האנשים שמתמודדים עם השאלה הזו מדי קיץ הקימו את הבריכה הבאה. האוקיינוס דום ביפן הוא למעשה בכלל רצועת חוף מקורת, שנמצאת בתוך מבנה ומדמה ים. כן, הבנתם נכון. חול, מים מלוחים, עצי דקל, מיטות שיזוף שוות ואולי גם מוכר שצועק: "ארטיק קרטיב בעשרה שקלים" ייגרמו לחוויה שלכם להיות הכי טובה שרק אפשר. יתרון נוסף בבריכה הזו הוא שבזכות הגג המקורה, טמפרטורת המים והמקום נשמרות חמות ובטווח יחסית קבוע, כך שלא משנה באיזה עונה תגיעו - אתם תרגישו בקיץ!

 

תגובות