"לא יודעת איך אסתדר בחיים". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

"לא יודעת איך אסתדר בחיים"

מושגים כמו חשבון בנק, צבא ועבודה נשמעים לכם בוודאי מוכרים, אך יחד עם זאת עבור בני הנוער הם לא פחות ממאיימים. מה יש לעשות במצב כזה ואיך אפשר להתמודד עם האחריות הגדול?

מיד עם סיום 12 שנות הלימוד במערכת החינוך, עוברים בני הנוער לשלב הבא בחייהם כבר בגיל 18. זה מתחיל עם הצורך להרוויח כסף כדי לממן את ההוצאות ועם הוצאת רישיון נהיגה, וממשיך בבחינה הפסיכומטרית, בפתיחת חשבון בנק ובגיוס לצה"ל. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עם כמה שאין אחד מאיתנו שלא חיכה אי פעם ליום המיוחל, שבו הוא לא יאלץ יותר ללמוד לבחינות עד השעות הקטנות של הלילה, המעבר הזה הוא כלל לא פשוט עבור מרבית בני הנוער. בדומה לכך, גם הנערה בת ה-17, שהחליטה לפנות לגולשי אתר askpeople חווה מצב דומה.

הנערה סיפרה כי ממש לפני חודש, היא סיימה את כיתה י"ב. עד כה, היא התמקדה עד בלימודים והרגישה שהוריה אחראים עליה. אולם, כעת, כאשר היא הופכת לבוגרת, היא קיבלה שוק. "אני לא מבינה מאיפה זה בא ובאיזה חלום הייתי שקועה בו בזמן האחרון. אני בחיים לא עבדתי, אני לא יודעת מה זה חשבון בנק ובקושי יודעת מה זה כרטיס אשראי", כתבה הנערה.

© צילום: shutterstock

תוך זמן קצר, היא קיבלה תגובות מעודדות מהגולשים האחרים, שבין היתר טענו כי זהו הזמן שלה לניסוי וטעיה- לנסות, להצליח, להיכשל ולבדוק. "אין לך מה לפחד מלקחת אחריות, עכשיו זה את לעצמך. תתחילי להשקיע בעצמך ויהיה בסדר".

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שגם אם נדמה לכם שהכל אבוד - אם רק תרצו, תוכלו להצליח.

 

תגובות