"מתביישת בגוף שלי ומפחדת להתגייס". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

"מתביישת בגוף שלי ומפחדת להתגייס"

הגיוס לצבא מעלה לא מעט חששות בקרב המלש"בים העומדים להיכנס למקום חדש ולסביבה שאינה מוכרת להם, אך איך ניתן להתמודד עמם ולהתחיל את השירות הצבאי ברגיל ימין?

לא אחת קורה לנו שאנחנו לא מספיקים לחשוב מה אחרים יגידו עלינו ומה הסביבה שלנו חושבת עלינו. אבל למעשה, המחשבות האלו צצות מדי פעם בראש של כמעט כל אחד ואחת מאיתנו. גם לקראת השירות הצבאי, מציפות שאלות דומות את הראש שלנו וגורמות לנו לתהות: איך יהיה במסגרת החדשה והבלתי מוכרת?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערה בת 18, שנמצאת לפני הגיוס לצה"ל, שיתפה את גולשי אתר Askpeople בבעיה דומה. לדבריה, היא סובלת מממחלת עור נדירה הגורמת לה להתבייש בגופה ולכן היא חוששת להתגייס לקרבי, על אף שזה החלום שלה. "אני מתה מבושה. רק בגלל חוסר הבטחון הזה, אני לא רוצה להתגייס לקרבי. זה היה החלום שלי, אבל המחלה הארורה הזו מונעת ממני להגשים את החלום הזה", ציינה הנערה.

© צילום מסך
כמו כן, על הסקר שהוסיפה הנערה לשאלתה, השיבו מרבית הגולשים כי הם מאמינים שיקבלו אותה באהבה ושאף אחד לא ייחס חשיבות למחלתה. גם בתגובות לשאלתה, לא חסכו בתמיכה בה. "אם החלום שלך והרצון שלך זה להיות לוחמת - אל תתני לדבר כזה לעצור אותך!", כתבה אחת הגולשות.
 
לסיום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם לאהוב את עצמכם כפי שאתם וללכת אחר הלב שלכם.


תגיות
תגובות