דברים שכדאי להספיק לפני תחילת שנת הלימודים. Pexels

דברים שכדאי להספיק לפני תחילת שנת הלימודים

החופש נגמר וזה הזמן לעצב מחדש את חדר השינה, להשלים שיעורי בית ולרענן את ארון הבגדים. מתבאסים? הנה המאמר שיגרום לכם לרצות לחזור ללימודים

בשיתוף עם עמינח

בתחילת הקיץ יצאו לחופש הגדול מעל מיליון וחצי תלמידים יחד עם 130 אלף עובדי הוראה. לפי משאל מקיף, מסתבר שבריכת שחיה היא מקום הבילוי המועדף על 60% מהילדים ובני הנוער בחופש הגדול, 43% חושבים שצפייה בטלוויזיה מתחת למזגן היא הפעילות המושלמת וכ-38% מתכננים להשלים שעות שינה. עם זאת, גם התקופה הנפלאה הזו בסופו של דבר מסתיימת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

עכשיו הזמן הטוב ביותר לעשות כמה התאמות ושינויים, כי אחרי ששנת הלימודים תיפתח כבר לא יהיה לנו כוח לזה. אז ממה מתחילים ועל מה אסור לוותר? הנה 3 דברים שבהם שווה לכם להשקיע:

1. עצבו מחדש את חדר השינה

חדר השינה אמור להשתנות יחד איתנו והחופש הגדול נותן הזדמנות טובה לעצב אותו מחדש. אפשר לנסות לשכנע את ההורים לשפץ לגמרי את החדר כדי להרחיב אותו, וניתן גם להסתפק במועט עם שינוי אסתטי בלבד. הדגש צריך להיות בכל מקרה על התאמת החדר לצרכים החדשים שלנו ולמה שיידרש מאתנו בבית הספר.

את חדר השינה כדאי להתחיל לעצב מפינת הישיבה שאמורה לשמש גם להכנת שיעורי בית. לאחר מכן ניתן להמשיך עם החלפת המיטה הישנה בדגם גדול יותר של מיטה וחצי ואולי גם לצבוע את הקיר. אלו דברים קטנים שיש להם השפעה אדירה על התחושה בחדר ועל המקום שבו נבלה חלק גדול משעות הפנאי שלנו בשנה הקרובה.

2. השלימו שיעורי בית

כדאי להספיק להשלים את כל שיעורי הבית לפני היום הראשון של הלימודים. לא משנה באיזה כיתה אתם ולמרות שממש לא בא לכם לפתוח עכשיו את המחברת, אין ברירה ועדיף לחזור לשגרה בהדרגה מאשר בפתאומיות. חוץ מזה, עכשיו יש לכם זמן פנוי לפתח מיומנויות למידה שישמשו אתכם בשנה הקרובה ובתקופת המבחנים שעוד תגיע.

אתם יכולים להקצות כשעה ביום לשיעורי בית או פיתוח מיומנויות למידה ולהיעזר באחים, חברים, בני משפחה או הורים. השלמת שיעורי הבית לא רק תשים אתכם במקום טוב יותר מיד עם פתיחת שנת הלימודים, אלא גם תחסוך לכם מטלות מיותרות.

3. רעננו את המלתחה

החלק החיובי של סוף החופש הגדול מתחיל עם שופינג וריענון של המלתחה. בנים ובנות בכל הגילאים אוהבים לנצל את הימים האחרונים של החופש כדי לתכנן מה הם ילבשו ביום הראשון של בית הספר, לקנות בגדים חדשים ולהחליף את התלבושת המועדפת מהשנה הקודמת במשהו מעודכן יותר.

מבחינה אופנתית, הכי חשוב שיהיה לכם נוח. מצאו את האיזון שמתאים לכם והתלבשו בבגדים שיעזרו לכם לשרוד את הטקס הארוך של פתיחת השנה מתחת לשמש הקופחת.



© Pexels
תגובות