שבעה יעדים שחשוב שתעמדו בהם בשנה החדשה. צילום: Fotolia

שבעה יעדים שחשוב שתעמדו בהם בשנה החדשה

ראש השנה מהווה עבור כל אחד מאיתנו הזדמנות לקחת את עצמנו בידיים ולהתחיל את השנה החדשה ברגל ימין. הרי לכם שבע מטרות חשובות, שיהפכו את השנה שלכם למלאה בהצלחה ובשאיפות

מרגישים שבכל שנה מחדש אתם מבטיחים לעצמכם שהפעם תשקיעו יותר ותצליחו בכל מה שחשוב לכם, אך בסוף לא מצליחים לעמוד בזה? לא עוד. לכבוד השנה החדשה, החלטנו לבוא לעזרתכם ולהכין עבורכם רשימה מסודרת של כל המטרות שיהפכו את השנה הקרובה שלכם לטובה יותר. כל מה שעליכם לעשות הוא לכתוב אותן על דף, לעקוב אחריהן ולעשות ככל שביכולתם על מנת לעמוד בהן. שנה טובה ממערכת פרוגי!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בראש ובראשונה - הגדרת היעדים 

כל אחד מאיתנו מציב לעצמו יעדים לקראת השנה החדשה, בעיקר בלימודים ובעבודה. לכולנו חשוב להצליח בלימודים, לעמוד יותר בזמנים, או להתקדם במקום העבודה שלנו. אך גם אם זה נשמע לנו במבט ראשון רחוק מלהיות ממשי - הכול תלוי בנו. אם רק נחליט שאנחנו רוצים, נגלה ששום דבר לא יעצור אותנו ושאנחנו נצליח להגיע למקומות מדהימים!

עוד נגיע לירח © צילום: Fotolia

למצוא תחביב שאוהבים ולהשקיע בו

לכל אחד יש את הדבר שהוא טוב, בו בין אם זה כתיבה, פיסול, אומנות, אומניות לחימה, או שירה. אם כבר יש לכם כישרון מיוחד, אז למה שלא תשקיעו בו. גם אם לא תפתחו קריירה באותו התחום, אנחנו בטוחים שזה רק יעשה לכם טוב על הלב, ויגרום לכם להתמלא בחיוכים ובסיפוק גדול.

השקיעו בתחביב שלכם © צילום: Fotolia

להיות אנשים טובים יותר

לכבוד השנה החדשה, חשוב שננסה לשנות את הגישה. נסו להיות אנשים טובים יותר ממה שאתם, לעזור לאחרים, לתת מעצמכם ובעיקר - לצאת ולהתנדב. אנחנו בטוחים שהאנשים סביבכם יקבלו אתכם בחיבוק גדול וישמחו להיות בקרבתכם ויותר מזה - לתת זו מצווה.

תנו מעצמכם
תנו מעצמכם © צילום: Fotolia

להכיר אנשים חדשים

להכיר אנשים זה דבר חשוב בחיים שלנו ותמיד טוב להרחיב את מעגל הסובבים שלנו. אז לקראת השנה החדשה, נסו להכיר אנשים חדשים ולהתחבר לאלו שמעולם לא יצא לכם להחליף איתם יותר מדי מילים. אל תשפטו אותם לפי רושם ראשוני, היו אתם ועוד תופתעו לטובה. 

אל תשפטו את מי שסביבכם
אל תשפטו את מי שסביבכם © צילום: Sutterstock

להיות פחות דחיינים

נכון שתמיד יש משימה או עבודה שאתם דוחים לרגע האחרון? הגיע הזמן לשים לזה סוף. מעתה והלאה, תחליטו שאתם לא דוחים כלום. התחילו את המשימות שלכם מספיק זמן מראש, על מנת שלא תתקעו איתן פתאום ואז לא תדעו מה לעשות. עשו אותן בזמן הנכון והשקיעו מאמץ. מבטיחים לכם שבסוף זה ישתלם!

לא לדחות יותר
לא לדחות יותר © צילום: Fotolia

מה שמרגיע אתכם

ברגע של לחץ ועצבים, אף אחד לא יודע איך להתנהג. מצאו דבר אחד או שניים, שיגרמו לכם לרוגע ולשקט נפשי. זה יכול להיות ספורט, מוזיקה, אוכל, או כל דבר אחר שעושה אתכם מאושרים ויגרום לכם לתחושה טובה על הלב. גם בזמנים של לחץ, אל תשכחו לקחת פסק זמן וליהנות.

 

זמן להירגע
זמן להירגע © צילום: Fotolia

 

 לא לפחד ליטול סיכונים כצריך

לעיתים לא קל לנו לקבל החלטות ואנחנו חוששים מפני טעויות וכישלון, אך לפעמים סוד ההצלחה הוא דווקא להעז, ליטול סיכון ולקחת את הדברים בפרופורציות. לכו תמיד אחר הלב שלכם והיו אתם, גם אם האחרים בטוחים שמשהו אחר הוא הדבר הנכון.

 

העזו
העזו
העזו! © צילום: Fotolia

 

 

 

 

תגובות