בחמש דרכים: כך תנצלו את הזמן בחופשת סוכות. צילום: fotolia

בחמש דרכים: כך תנצלו את הזמן בחופשת סוכות

חג הסוכות כבר כאן ואיתו בילוי השעות הארוכות בסוכה. אז איך נעביר את הזמן בחופשה מבלי להשתעמם? הבאנו עבורכם רעיונות לדברים שתוכלו לעשות. לכם רק נותר ללבוש לבן ולוודא שסיימתם להכין את כל המטלות שקיבלתם לחג

לאחר שקניתם את הבגדים הכי יפים שמצאתם בחנות ועיצבתם את הסוכה של חלומותיכם, אתם יכולים לשבת בשלווה ולנצל את החופשה מהלימודים. אז מה תוכלו לעשות, כדי למנוע את השעמום? יש לנו מספר רעיונות עבורכם. אז קדימה, זה הזמן להתחיל לנצל את הזמן, שלומית כבר מחכה!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ארחו חברים

בניית הסוכה והעברת הזמן בה היא הזדמנות מעולה להזמין חברים טובים ולבלות קצת זמן איכות וגיבוש יחד. תוכלו לשחק משחקים, לקשט, לאכול וכמובן, סתם לשבת ולדבר. כל דבר שיגרום לכם להעלות חיוך על הפנים ולהעביר את הזמן מבורך.

a2eadb2ff2a1a
 © GIPHY

לקשט, לקשט, לקשט

אחד מהמנהגים הידועים של חג הסוכות הוא לקשט את הסוכה בהמון קישוטים צבעוניים שמכינים גם לבד בבית. ישנם אין ספור רעיונות לסוגי קישוטים שניתן להכין, כך שעם קצת יצירתיות ומספר חומרים פשוטים תוכלו להעביר את הזמן בסוכה מהר מאוד.

מראה מראה שעל הקיר, של מי הסוכה הכי יפה בעיר?
מראה, מראה שעל הקיר, של מי הסוכה הכי יפה בעיר? © GIPHY

המשפחה במקום הראשון

החג שבו כולם בחופשה בבית הוא הזדמנות מעולה לבלות קצת זמן איכות עם המשפחה. משחקי גיבוש בין האחים והאחיות, שיחות עם ההורים או אפילו טורניר משחקים משפחתי, יכולים להיות מהנים וגם ללא ספק חוויות שתזכרו לעוד המון שנים.

כי אין כמו משפחה
כי אין כמו משפחה © GIPHY

זמן למנוחה

אחד היתרונות הבולטים של החגים בכלל ושל סוכות בפרט הוא פסק הזמן מהשגרה וההזדמנות שהוא נותן לנו - לקחת זמן למנוחה. בכל דרך שנוחה לכם, רק נצלו את דקות השקט שלפני סערת המבחנים הקרבה ובאה לקצת זמן שכולו מנוחה.

© GIPHY

סדרו את המחשבות

פסק הזמן הוא גם הזדמנות מעולה לסדר את המחשבות ולתכנן את המשך השנה. קבעו לעצמכם מטרות לזמן הרחוק והקרוב, הגיעו למסקנות על מצבכם הלימודי והחברתי ובדקו מה הייתם משפרים. תוכלו לעשות זאת בכתיבת יומן למשל, או בשיתוף הקרובים אליכם.

 

 

 

תגובות