ממריאים: כך תעבירו את הזמן בטיסה. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

ממריאים: כך תעבירו את הזמן בטיסה

מתרגשים לטוס לחו"ל בחג, אבל לחוצים מהטיסה עצמה? אל דאגה, יש לנו את הפתרונות, שיעזרו לכם להעביר את הזמן גם ללא אינטרנט. נא לחגור חגורות ולהתכונן לטיסה נעימה במיוחד!

כולנו מתרגשים לטוס לחו"ל, אבל אחרי שהעלינו לסטורי את המזרקה של בן גוריון, מתחיל החלק הפחות זוהר של המסע - מספר שעות עד כמעט יממה בחלק מהמקרים, שבהן אתם יושבים באותו המושב, עם טלפונים ניידים על מצב טיסה ותוהים איך אתם בכלל אמורים להעביר את הזמן. יש מכורים לטיסות שפשוט ייהנו מהנוף, אבל אם אתם לא כאלו, גם אתם יכולים לעבור את הטיסה בשלום אם תאמצו את הדרכים שלפניכם. טיסה נעימה!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

היכון, הכן, נמנם

הטיסות עלולות להיות מתישות, אך ואין לכם זמן להיות עייפים מהרגע שתנחתו. אז למה שלא ננצל את השעות הריקות על המטוס לטובת שינה טובה? כרית צוואר ושמיכה בתיק יהפכו את נמנום הטיסה שלכם לאיכותי במיוחד. ובעצם, מה יותר כיף מלישון?

אילוסטרציה. זמן לנמנם
אילוסטרציה. זמן לנמנם © צילום: Fotolia

בינגו טיסה

הכינו לעצמכם בינגו של דברים שתמיד קורים בטיסה: האוכל לא טעים, תינוק מתחיל לצרוח באמצע וסתם כאב ראש, ושחקו לאורך הטיסה. אם אתם טסים בקבוצה, אתם יכולים להפוך את הבינגו לתחרות נושאת פרסים. בטוחים שתנצחו!

קראו

אם סוף סוף יש קצת זמן בלי אינטרנט והסחות דעת, למה לא לקרוא? אתם יכולים אפילו לקרוא ספר שמתרחש במדינה שאתם טסים אליה, על מנת להיכנס לאווירה. לטיסות ארוכות במיוחד: לפי ספר השיאים של גינס, הספר הארוך בעולם הוא "בעקבות הזמן האבוד" מאת מרסל פרוסט, שכולל 3,200 עמודים. אבל אם אתם מעוניינים בקריאה קלילה יותר - אנחנו לגמרי נבין אתכם.  

אילוסטרציה. הזדמנות לקרוא
אילוסטרציה. הזדמנות לקרוא © צילום: sutterstock

הורידו מראש

אם אתם ממש לא יכולים בלי הטלפון הנייד, למה שלא תורידו משהו מראש? תוכלו להוריד אלבום ולהקשיב לו בטיסה, בנטפליקס אתם יכולים להוריד פרק מהסדרה האהובה עליכם ובכל מחשב נייד תוכלו להוריד סרטים. אם כל כך הרבה מגוון, לא תשימו לב בכלל שאין לכם אינטרנט.

ליצור, ליצור, ליצור

מתי בזמן האחרון היה לכם כל כך הרבה זמן פנוי ללא הסחות דעת? זאת הזדמנות מצוינת להתחבר לצד האומנותי שלכם וללמוד לקפל צורות באוריגמי, או לצבוע מנדלות. אולי אפילו תנסו לצייר את הנוף מהחלון, או לקשט מראש יומן טיסה. רק נמליץ לכם לא להביא מחטי רקמה או מסרגות, כי לפעמים לא ירשו לכם להעלות אותן בגלל נהלי הבטיחות.

יצירתיות זה שם המשחק
יצירתיות זה שם המשחק © צילום פרטי

 

 

תגיות
תגובות