בת 16: "אני לא רוצה לעשות את זה לחברה שלי". צילום: fotolia

בת 16: "אני לא רוצה לעשות את זה לחברה שלי"

כחלק נלווה מגיל ההתבגרות, אנחנו חווים התאהבויות, אכזבות ומריבות. מה נוכל לעשות כאשר אנחנו והחברים מתאהבים באותו האדם? האם צריך לשכוח או לא לוותר? ואיך חברים טובים יכולים להתמודד עם מצב זה?

במהלך חיינו אנחנו מתאהבים וגם מתווכחים. כל אלה, גורמים לנו לא פעם לתחושת אי נוחות ומצב שבו לא יודעים איך להתמודד איתו, אך מה ניתן לעשות שאנחנו והחבר התאהבנו באותה ילדה? מחשבות אלה, עוררו שאלה אצל נערה בת 16, שבחרה לפנות לגולשי "AskPeople", בתקווה שיתנו לה עצה. 

         עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

27dc1fcd2d491
"אני לא רוצה לעשות את זה לחברה שלי זה ממש יפגע בה" © צילום מסך

 הנערה מספרת על כך שחוותה מערכת יחסים קשה לא מזמן והיא חושבת שהוא יכול להיות שם בשבילה."לפני כמה חודשים עברתי מערכת יחסים קשה עם מישהו במשך תקופה ארוכה ואני חייבת לשכוח מזה ולהמשיך הלאה בחיים שלי ואני חושבת גם שהוא הבן אדם שיוכל לעזור לי לעבור את התקופה הרעה שאני נמצאת בה". בנוסף, היא משתפת את גולשי האתר שהיא לא רוצה לפגוע בחברה שלה "אני לא רוצה לעשות את זה לחברה שלי, זה ממש יפגע בה אם אני אהיה איתו".                  

לאחר זמן קצר, השיבה אחת מגולשות האתר:"תדברי איתה על זה קודם ותראי מה תיהיה התשובה שלה..        כי זה או שהיא תמשיך להיות דלוקה עליו אבל היא לא תוביל את זה לשום מקום או או שהיא תלך אליו ותעשה תצעד הזה לפנייך, אז לא משנה מה תיהיה התשובה שלה תספרי לו על הרגשות שלך".

 אנחנו כאן להזכיר לכם שחברים תמיד ישארו אתכם לעומת בני זוג שלעתים נפרדים. לפני שתעשו מהלכים העלולים לפגוע בחבריכם הטובים ,אנו ממליצים לכם לחשוב לפני ולעשות את מה שהלב שלכם אומר.

 

 
תגובות