בחזרה לילדות: הדברים שכולנו עשינו כשהיינו קטנים. צילום: shutterstock

בחזרה לילדות: הדברים שכולנו עשינו כשהיינו קטנים

אנחנו בטוחים שגם לכם יש תמונה מביכה מהילדות וכשהבטתם בה, לא הבנתם כלל מה עשיתם עם חולצה על הראש, ריבה מרוחה על הפנים, פרצופים מצחיקים ועוד דברים רבים. אז מהם הדברים שכולנו עשינו בילדות שלנו וכבר הספקנו לשכוח?

מי לא רוצה לחזור לילדות? לתקופה בה עשינו רק שטויות וכיף, מבלי לחשוב על הבגרות או על הכמות הנוראית של שיעורי הבית שקיבלנו בבית הספר. כדי שגם אתם תוכלו להיזכר ולהתגעגע לרגעים היפים האלו, אספנו לכם את חמשת הדברים שכל אחד מכם עשה בתור ילד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שוקולד על הפרצוף

אין ילד קטן שמעולם לא אכל עוגת שוקולד ביום ההולדת, או סתם כריך ביום שמשי בגן. כל ביס היה בשבילנו ארוחה בפני עצמה ובסופו של דבר, מצאנו את עצמנו עם פנים מלאות בשוקולד. תודו שגם אתם מתגעגעים לרגע הזה!

יום הולדת

בתור ילדים קטנים (ואפילו עד היום) יום ההולדת שלנו הוא התאריך הכי חשוב בשנה! אז כמו כל שנה, ככל שהמספר עולה גם האתגר נהיה קשה יותר. לפני כל חגיגה, התרגשנו לפני הרגע הגדול, הרגע שלנו, כיבוי הנרות. רק שכמעט בכל שנה מחדש, מאחר שלא הצלחנו לכבות את הנרות, כל האורחים מיד עזרו לנו לכבות אותם.

בלאגן

בתור ילדים, אין אחד שלא בלגן את הבית אפילו קצת. בין אם זה בשעת הציור שלנו בה כל הטושים מפוזרים על השולחן, ובין אם זה כשסיימנו לאכול, ואמא או אבא פינו לנו את הכלים. אז, לא ידענו להעריך, אבל היום, אנחנו חולמים שמישהו ינקה אחרינו.

להתאהב בחבר בגן

למי מאיתנו אין תמונה עם ילד אנונימי בגן שאנחנו בכלל לא זוכרים מי הוא? ואז, אנחנו שואלים מי זה, כי נראה שאנחנו קרובים מאוד. ישר בני המשפחה מתלהבים ואומרים שזו הייתה הפעם הראשונה שהתאהבנו. לכל אחד יש כזה ולפעמים אתם איתו אםילו באותה השכבה. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל למה שלא ניתן לכך עוד הזדמנות?

מתנות קטנות

גם אם סתם הלכנו לישון אצל סבתא וסבא, חגגנו חג, או שהמשפחה באה לבקר אותנו. הרבה פעמים קרה שזה אפילו לא היה יום ההולדת שלנו וקיבלנו סתם כך מתנות. בינינו, אין כמו הקסם בפתיחת המתנות עם נייר העטיפה המקושט והתחושה שכולם מצפים לדעת מה קיבלנו.

 

תגובות