בת 17: "אני מרגישה כל כך לבד". צילום: fotolia

בת 17: "אני מרגישה כל כך לבד"

במהלך גיל ההתבגרות, לפעמים מציפה אותנו תחושת בדידות, אנחנו נוטים להאמין שאנו לבד ואין מי שיעזור ויתמוך בנו. מה צריך לעשות כאשר יש לנו המון חברים אבל בכל זאת, אנחנו מרגישים לבד כנגד העולם. איך מתמודדים עם מצב כזה?

בחיים יש עליות ומורדות. לא מעט פעמים בחיים שלנו קורה שאנחנו במצב פחות טוב. מצב זה יכול להיות מבחינה חברתית, כלכלית או אפילו מבחינת מעמד. מה ניתן לעשות כאשר נדמה שיש לנו הרבה חברים אך לעומת זאת, אנו מרגישים לבד, שאין את מי לשתף בבעיות או סתם לדבר איתו על כל דבר בעולם?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלה, העסיקו נערה בת 17 שפנתה לגולשי "AskPeople" במטרה שסייעו לה ויתנו לה עצה. הנערה מספרת כי כן יש לה חברים, אבל היא לא מרגישה שהיא יכולה להפתח ולספר להם דברים."יש לי די הרבה חברים אבל בפועל, אני מרגישה כל כך לבד". בנוסף הנערה מספרת על המועקה שלה, היא לא מרגישה בנוח לדבר ולשתף דברים עם חבריה "לדבר ולספר על מה שקורה לי , אין לי למי ואני לא מרגישה בנוח .מה לעשות עם תחושת המועקה הזאת ? אני מרגישה כאילו אין לי אף אחד בעולם הזה".

4c6d06512442f
"אין לי למי לספר דברים, לחלוק רגשות ומחשבות ואני פשוט מרגישה לבד" © צילום מסך

גולשי האתר מיד נרתמו לעזרתה. אחת הגולשות כתבה: "תראי, אולי את לא מסתובבת עם האנשים הנכונים... אני חושבת שאת פשוט צריכה לנסות להפתח וליזום שיחות עם אנשים חדשים, כל אחד רוצה חבר נפש את פשוט צריכה לחפש במקומות הנכונים". נוסף על כך, גולש נוסף השיב לנערה וכתב:"הסתכלי מתוך עצמך כלפי חוץ. תהיי שם עבור אחרים, הרגישי חדווה בליבך לתת עבורם, לעשות עבורם, לא בטוח שתרגישי כל כך לבד כאשר תהיי עסוקה בלעשות ולהיות עבור אחרים סביבך".

אילוסטרציה
אילוסטרציה © צילום: shutterstock

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שתמיד יש אור בקצה המנהרה, בחיים יש עליות ומורדות אבל חשוב לזכור שכל זה מצב זמני בלבד. מצב זה אף פעם לא קבוע ותמיד אתם יכולים לשפר אותו, ממליצים לכם לנסות לחזק את הקשרים עם החברים שלכם ואפילו להתחבר לאנשים חדשים. תהיו שם ברגעים היפים וגם בקשים. תוך זמן קצר בטוחים שהמצב ישתפר.

 

תגובות