בת 13 : "החברות שלי לא רוצות לצאת". צילום: fotolia

בת 13 : "החברות שלי לא רוצות לצאת"

גיל ההתבגרות מלווה בתקופה של התקרבות לחברים, הכרת אנשים חדשים ובעיקר בילויים. אך מה ניתן לעשות כאשר החברים הקרובים שלנו, לא מעוניינים לצאת לבלות איתנו? האם עלינו לכנע אותם או פשוט לוותר?

אין ספק, שלא פעם ולא פעמיים אנו מרגישים לבד, שאין לנו עם מי לדבר ולפעמים גם שחברים שלנו לא שם בשבילנו כשאנחנו צריכים אותם. רבים חשים כי חברים ניתן למצוא רק בבית ספר, אך זה לא בהכרח נכון, ניתן למצוא חברים בעוד המון מסגרות שונות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו, העסיקו נערה בת 13 שבחרה לפנות לגולשי "Ask People" במטרה שיתנו לה עצה. הנערה מספרת שיש לה חברות ושאין להן בעיה להיפגש כל עוד זה לא בחוץ. "הן לא רוצות לצאת עם חברים, לא רוצות לצאת למקומות" אומרת הנערה. הנערה מסבירה שיש לה חברות אבל היא מרגישה שהן רק חברות לבית הספר ולא מעבר לכך. "בזמן האחרון אני הרבה עם בנות אחרות אבל זה בגדר בית ספר ולכל אחת יש את החבורה שלה וזה קצת בעייתי להיות איתן ולנסות להכנס לחבורה שאני בשום שיעור איתן ורק בהפסקות". e519cd717a552

"אני מאוד אוהבת להיות איתן ובגלל זה זה מתסכל אותי שהן לא רוצות לצאת" © צילום מסך

כעבור זמן קצר, הגיבה אחת מגולשות האתר : "זה באמת חשוב וכיף לצאת עם החברות מהכיתה, זה מאוד תורם לקשר ולאוירה בכיתה ובהפסקה.  פשוט תגידי להן שזה יגבש אתכן ויהיו בדיחות פרטיות. גם אם לא יעבוד, את יכולה לנסות לשכנע חברה מהכיתה שתצא איתך ועם הבנות מהכיתות האחרות כדי שתרגישי קשורה".

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שתמיד ניתן לרכוש חברים, אם זה במסגרת בית ספר, תנועת נוער, עבודה וכל מסגרת אחרת. תהיו מי שאתם, תנסו לפתח שיחה, להתחבר ואנחנו בטוחים שבקרוב המצב ישנה לטובה.

 

תגובות