שואפים לשלמות: התכונות שאנחנו חייבים לרכוש. צילום: fotolia

שואפים לשלמות: התכונות שאנחנו חייבים לרכוש

כולנו רוצים להשתפר ושואפים להיות אנשים טובים ומוצלחים יותר, מסתכלים מהצד על אנשים ומקנאים בתכונות שלהם, אך לפעמים פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל. בדיוק לשם כך, ריכזנו עבורכם חמש תכונות אופי שאנחנו חייבים לרכוש לעצמכם

קיימות הרבה תכונות, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות, חלקן מוערכות וחלקן מוערכות פחות אבל כל אחת מהן מייחדות בן אדם שונה. עם כל התכונות שיש בעולם, את חלקן אנחנו ממש רוצים לרכוש ומתקשים בדרך, אז בדיוק בשביל להזכיר לכם אותן, קבלו את חמשת התכונות שאתם חייבים לרכוש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אחריות

לעתים בתקופות לחוצות, או כשפשוט אין לנו כוח, יש לנו העדפה להתנער מהאחריות המוטלת עלינו. בתור בני נוער, שמרגיש לפעמים שהחברה מתייחסת אלינו כמי שלא ניתן לסמוך עליו ועדיין לא הגיע לבגרות, צריך להשתפר ולשנות את התדמית שלו בפני החברה. אנחנו יכולים לעשות זאת באמצעות מילוי מטלות כראוי בזמן, בין אם מדובר בבקשות של ההורים, או במטלות בית ספריות, עלינו לזכור כי מילוי החובות יגרום לנו לקחת אחריות ולהיראות רציניים ובוגרים.

© fotolia

ספורטיביות

למרות מזג האוויר המשתנה, חשוב לשמור על שגרה של פעילות גופנית גם בתקופת החורף. אם אתם כמונו, שלא עוסקים בספורט, מומלץ להתחיל באופן הדרגתי ואפילו לשלב כמה פעילויות המועדפות עליכם, כך שבכל כמה ימים תעשו פעילות אחרת. כמו כן, במידה ואתם מתכננים לעשות פעילות גופנית מחוץ לבית, כמו ריצה או הליכה בפארק, כדאי לתכנן מראש את הימים והשעות כך שלא תצטרכו לצאת החוצה בשעות גשומות. ביום סוער, תוכלו להמיר את הפעילות הקבועה שלכם בתרגילי כושר בבית. ניתן להיעזר בסרטוני הכושר הרבים הנמצאים ביוטיוב, פעילות ספורטיבית באופן קבוע תשפר את בריאותכם, ותתרום רבות לשיפור מצב הרוח.

יצירתיות

רובנו נוטים לחשוב שיצירתיות מסתכמת באופן בו אנחנו מציירים או כותבים, אולם יצירתיות יכולה להתבטא אצל חלק מהאנשים, גם ביכולת למצוא רעיונות חדשים, לפתור בעיות בדרכים מקוריות ואפילו ליצור הומור. על מנת לשפר את היצירתיות שבכם, תוכלו להיכנס לאתרי אינטרנט המעודדים חשיבה ויצירה, כמו "פינטרסט", הקפידו להעשיר את הידע שבכם באמצעות התבוננות באנשים היוצרים אמנות, ולימדו דברים חדשים כמו עיצוב, שפות, מחשבים, ואולי על הדרך, תגלו כישרונות חבויים בעצמכם.   

© fotolia

אכפתיות

לפעמים אנחנו נוטים להיות מרוכזים בעצמנו ואפילו, שוכחים מאנשים שנמצאים הכי קרוב אלינו,מתי בפעם האחרונה הקדשתם מזמנכם הפנוי לשיחה עם אח גדול, או למשחק עם אחים קטנים? יחס נעים ואכפתי כלפי אנשים היקרים לכם, יגרום להם להעריך אתכם יותר וישפר את מצב הרוח שלכם. שימו לב, מדי פעם, גם לחבריכם לכיתה. אתם רואים מישהו יושב לבד? דברו אתו, נסו להתחבר אליו. אולי תזכו אפילו להכיר חבר חדש.

חיוביות

אנחנו נוטים להיות שליליים בנוגע לתחומים מסוימים בחיים, ביניהם גם לימודים וציונים. חשוב לזכור שאם למדנו והשקענו במידה טובה, אנחנו צפויים להצליח, וגם אם לא, הכול בסדר, תמיד אפשר להשקיע ולהתמיד לקראת הפעם הבאה. כמו כן, אנשים שחושבים בצורה שלילית מקרינים זאת גם על הסביבה, התנהגותם מתבטאת בחוסר פרגון לזולת וביחס מזלזל, ואחרים נוטים להתרחק מהם. הכי חשוב, לשמור על אופטימיות ושמחה, לפרגן לחברים ולבני המשפחה, החיים נראים הרבה יותר יפה דרך משקפיים ורודים. 

 

תגובות