על המפה: סיפורי ההצלחה של האנשים המפורסמים. צילום: Kevin Winter/gettyimages_IL

על המפה: סיפורי ההצלחה של האנשים המפורסמים

אנחנו מכירים אותם, ובאיזשהו אופן כולנו קשורים אליהם, בין אם צפיתם בסרט שלו, קראתם את הספר שלה, עברתם ליד הבניין שלו, השתמשתם בתוכנה שלו או שהתרשמתם מההנחיה שלה בטלוויזיה. קבלו את חמשת סיפורי ההצלחה של המפורסמים שכולנו מכירים

יש לא מעט אנשים שסיפורי ההצלחה שלהם מעוררי השראה. לשמוע על אדם שהתחיל מלמטה וצמח עד הפסגה כשמאחוריו שלל חותמות - זה תמיד נותן 'דרייב' לעשות משהו כזה בעצמנו. קבלו כמה סיפורים של האנשים הבולטים ומהמצליחים בעולם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ביל גייטס

"כדי ליצור סטנדרטים חדשים, דרוש משהו שהוא לא רק טיפה שונה. צריך משהו שהוא באמת חדש ובאמת יתפוס את הדמיון של האנשים". את המילים האלו אמר אחד מהאנשים המצליחים ביותר בעולם, רק שההתחלה שלו לא הייתה כזאת זוהרת שכן הוא נשר מלימודיו בהרווארד. אך במקרה שלו הידע הספיק והוא ייסד את חברת התוכנה הרווחית בעולם, "מייקרוסופט" והפך לאחד מהאנשים העשירים ביותר בעולם. אנחנו כמובן מדברים על ביל גייטס.

© Jack Taylor/gettyimages_IL

דונלד טראמפ

למרות בעיות המשמעת שהפריעו לו בילדותו הוא הפך לאדם המדובר בעולם, ומי זה אם לא הטייקון המפורסם שנודע בעברו כאיש עסקים וכיזם בנייה, דונלד טראמפ, שכיום מכהן כנשיא ה-45 של ארה"ב. אחד מהציטוטים המפורסמים שלו זה "אתה צריך לחשוב בכל מקרה, אז למה לא לחשוב כבר בגדול." החל מחברת הנדל"ן המצליחה, דרך המגדלים והבניינים שנושאים את שמו ועד כהונתו כנשיא ארה"ב ניתן לומר כי טראמפ בהחלט חושב בגדול.

© Mark Wilson/gettyimgaes_IL

אופרה וינפרי

היא נולדה לזוג הוריים צעירים ועניים, ולאחר מכן הועברה ממשפחת אומנה אחת לאחרת, עד שהגיעה לפנימייה שגם ממנה נזרקה. ואם זה לא מספיק היא חוותה מספר מקרי התעללות קשים בילדותה. זו האישה אשר פרצופה מוכר בכל רחבי העולם, ואם תצטרכו לענות מי היא הדמות הנשית שנותנת כוח לנשים אחרות, סביר להניח שתאמרו את שמה של השחקנית, אשת העסקים ומנחת הטלוויזיה מעוררת ההשראה - אופרה וינפרי. וינפרי מדורגת כאישה האפרו האמריקאית העשירה ביותר בעולם שמוכיחה לנו כמה חזקה ומעוררת השראה היא על ידי האמירה הבאה: "אני אומרת לכם כי מעולם לא נכשלתי בחיי- לא היו לי כישלונות, אלא התנסויות איומות ונוראיות". תאמצו את גישתה של ווינפרי ותמיד תזכרו שגם השמיים הם לא הגבול. 

© Kevin Winter/gettyimages_IL

סטיבן שפיבלרג

אין ספק שהוא מוכר בכל העולם ככישרון יוצא דופן. כולנו מכירים את סרטיו, החל מ"בחזרה לעתיד" ו"פארק היורה" ועד "אינדיאנה ג'ונס", זהו סטיבן ספילברג היהודי, אחד הבמאים המצליחים והמרוויחים ביותר בעולם כולו. בין הישגיו ניתן למנות שני פרסי אוסקר, שני פרסי גלובוס הזהב ואיך אפשר בלי הישג יחיד ומיוחד- ספילברג הוא הבמאי היחידי שההכנסות מכל סרטיו מגיעות ללמעלה מ-10 מיליארד דולר.

© Kevin Winter/gettyimages_IL

ג'יי.קיי רולינג

מדובר בסופרת המרוויחה ביותר בעולם שאחראית על יצירת סדרת הספרים המצליחה בעולם "הארי פוטר". הספרים תורגמו ל-65 שפות ונמכרו למעלה מ-450 מיליון עותקים ברחבי העולם. כל ספרי "הארי פוטר" נמכרו לעיבוד קולנועי, וגם סדרת הסרטים זכתה להצלחה מסחררת ומדובר באחת מסדרות הסרטים המרוויחות ביותר בעולם. אחת מסדרות הסרטים המרוויחות בעולם. רולינג מרוויחה מהספרים, הסרטים, פארקי השעשועים בהשראת הספרים וכמובן שהמלאכה לעולם לא נגמרת וספריה החדשים זוכים להצלחה רבה גם הם.

© John Phillips/gettyimages



תגובות