נתון לשיפור: חמישה דברים שישדרגו לכם את החיים. צילום: fotolia

נתון לשיפור: חמישה דברים שישדרגו לכם את החיים

כל אחד מעוניין שהחיים שלו יהיו קצת יותר מסודרים, מאורגנים וקלים. אך תמיד, זו נראת לנו מעין משימה בלתי אפשרית, אז לא עוד. החל ממים ועד מגבונים, אספנו לכם חמישה דברים פשוטים, אך משדרגי חיים בצורה משמעותית

מי מאיתנו לא מרגיש מדי פעם שכלום לא מסתדר לו? תופתעו לגלות שכולנו מרגישים כך, גם אם אנחנו האנשים הכי מסודרים בעולם תמיד תהיה לנו הרגשה של מקום לשיפור. במיוחד לכבוד כל מי שמרגיש קצת סדר וארגון בחיים, מצאנו את הדברים שיהפכו לנו את החיים למשודרגים ופשוטים יותר.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 מים

מים, מים ועוד פעם מים. מעבר לעובדה שחשוב מאוד לשתות שני ליטר מים ביום, מומלץ אפילו יותר . המים עוזרים לעור הפנים להישאר בריא ונקי.

 

© צילום: shutterstock

 

התעוררו מוקדם יותר 

שוב פעם איחרתם לבית ספר בדיוק בחמש דקות? לא הגעתם לאוטובוס בזמן? התעוררו 20-30 דקות מוקדם יותר מבדרך כלל, לא תאמינו איך תספיקו להתארגן בבוקר ועוד יהיה לכם זמן לשתות את השוקו. מחקרים רבים מוכיחים, כי בוקר רגוע משפיע לטובה על שארית היום. 

תכננו את השבוע שלכם

בדיוק כשנגמר השבוע ביום שבת, פתחו יומן ותכננו לעצמם את השבוע, כתבו איזה מבחנים יש לכם ובאיזה ימים צריך ללמוד, מתי יש שיעור פרטי ומתי נפגשים עם חברים? לא תאמינו עד כמה שזה יעזור לכם לתכנן את השבוע כמו שצריך וזה יתן לכם הרגשה שהחיים שלכם מאורגנים יותר.

© Fotolia

מטען

כי למי לא נגמר הסוללה באמצע הכתבה שאתם קוראים? או שבדיוק אמא מתקשרת ואין לכם מספיק סוללה. בימינו טלפון הנייד הוא מצרך חשוב, קחו איתכם בתיק כבל של מטען, תוכלו להטעין אפילו באוטבוס או בבית של חבר, כי אין דבר מבאס יותר מלהמשיך יום שלם ללא סוללה בטלפון.

מגבונים

למי בטעות קרה שנשפך עליו הקולה? אל דאגה, הטיפ שלנו הוא שימוש במגבונים, אפילו חבילה קטנה. לא חסר לנו תאונות במהלך היום יום, קורה שמתלכלכים וצריך להתנקות בהתאם, תכלס? אנחנו לא יכולים לספור את כמות הבגדים שנהרסו לנו בעקבות כתמים מזדמנים במהלך היום.

 
תגובות