בת 15: "אני אף פעם לא מרגישה שייכת". צילום: shutterstock

בת 15: "אני אף פעם לא מרגישה שייכת"

גיל ההתבגרות מלא במחשבות, דאגות ובלבול. אך מה ניתן לעשות כשמרגישים לא חלק מכלל החברה? לא שייכים לאן שאנחנו נמצאים?

בתקופת הנעורים אנו חווים תקופות סוערות, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות. בני נוער רבים מרגישים באופן רגעי או קבוע תחושת חוסר שייכות ושהחברה אינה מקבלת אותם כמו שצריך. אך אולי אלו רק המחשבות ולא המציאות?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו, עוררו סערה אצל נערה בת 15 שבחרה לפנות אל גולשי "Ask People" במטרה שיתנו לה עצה. "מאז שהייתי קטנה אף פעם לא היו לי חברים אמיתיים. וכבר הרבה שנים זה מטריד אותי, אני באמת לא חושבת שאני בן אדם רע, ההפך הוא - אני תמיד עוזרת לכולם, אפילו אם הם לא חברים שלי, אני נחמדה ומייעצת ובן אדם מאוד חברותי ומצחיק למרות שאני ביישנית וחסרת ביטחון בטירוף". הנערה מספרת על כך שמעולם לא היו לה חברים אמיתיים ותמיד הרגישה תחושת חוסר שייכות, לעל אף היותה בן אדם מאוד חיובי שרק נותן ועוזר לכולם.

"במשך שנה הייתי בתקופה ממש נוראית וככל שבטחתי יותר באנשים הרגשתי תקווה להתפתחות של חברות טובה רק בשביל שהם יבגדו, דברים כאלה ממש שוברים אותי." הנערה משתפת בתקופה לא קלה שעברה עליה במשך שנה, ושהיא הרגישה שהיא לא יכולה לבטוח באנשים וזה מה שקשה לה.

"מעולם לא היו לי חברים אמיתיים" © צילום מסך

לאחר זמן קצר, הגיב אחד הגולשים אתר : "ראשית עליך להבין שאת בסדר כמו שאת. אין הגדרה לאיך אופי צריך להיות. לכל אדם יש את האנשים שמתחברים אליו ואת אלה שפחות. אף אחד לא מתחבר עם 100% מהאנשים בכל מסגרת חברתית. הכי חשוב שתהיי מי שאת ואל תשימי מסיכות,כלומר, אל תנסי להתנהג כמו מישהו אחר".

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שתמיד תוכלו להתפתח ולהכיר אנשים חדשים במסגרות שונות מחוץ לבית הספר, כגון: תנועות נוער והתנדבויות שונות. תמיד תזכרו להיות מי שאתם, לא משנה מה!

תגובות