נס גדול יהיה פה: הניסים שהיינו רוצים שיקרו לנו. צילום: fotolia

נס גדול יהיה פה: הניסים שהיינו רוצים שיקרו לנו

החל מסוף טוב לכל הסדרות האהובות, דרך חיים ללא צורך בשעות שינה ועד הצלחה לימודית ללא למידה. במיוחד לכבוד חנוכה, אספנו עבורכם שישה נסים חלומיים שהיינו מאושרים אם היו מתרחשים במציאות

חנוכה כבר פה, וחוץ מהסופגניות והסביבונים אי אפשר להתעלם מהסיפור המדהים על מרד המכבים שצלח לו אי שם לפני שנים רבות. נכון, היה קרב די מעניין, אבל מה שמרשים אותנו באמת הוא בעיקר הנס הגדול שעליו נבנה החג כולו ובראשו הביטוי "נס גדול היה פה". אז במיוחד לכבוד חנוכה, הנה שישה ניסים שהיינו שמחים עד השמיים אם היו קורים לנו במציאות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שהסדרה האהובה עלינו תקבל סוף טוב

הנס הטוב ביותר שיכול לקרות לנו, או יותר נכון לדמויות האהובות עלינו, שבואו נודה באמת, כבר לגמרי הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. איזה כיף זה היה יכול להיות אם פשוט כל הסדרות שאנחנו אוהבים היו מקבלות את ההאפי אנד שאנחנו מייחלים לו בכל פרק או הסתבכות בעלילה וכל הדמויות היו שמחות ומאושרות. הזוגות האהובים עלינו היו סוף כל סוף מתאחדים, והרעים היו פשוט נעלמים מהעלילה המושלמת שלנו, האמת שזה נשמע לנו יותר חלום מנס. למרות שמצד שני, אם הסוף כל כך טוב איך תהיה עוד עונה?

סוף שמח כמו באגדות
סוף שמח כמו באגדות © fotolia

להצליח בכל המבחנים

לזה קוראים נס אמיתי! תארו לעצמכם שהייתם פשוט מצליחים בכל המבחנים, בכל המקצועות, תמיד! לא יודעים מה אתכם אבל לנו זה נשמע כמו חלום אמיתי. אז כן, לא היינו מתנגדים להצליח יותר במבחן הבא במתמטיקה או בהיסטוריה, אבל להצליח תמיד בכל המבחנים? זה כבר נס ברמה אחרת לגמרי!

לא צריך ללמוד
לא צריך ללמוד © צילום: fotolia

להסתדר גם בלי שעות שינה

אנחנו בטוחים שאין פה אחד שיגיד שלוח הזמנים שלו לא עמוס, אם זה בגלל לימודים, בילויים עם חברים, או סתם הצטברות ועומס של פעילויות. החיים שלנו ללא ספק נהיים עמוסים מרגע לרגע וכתוצאה מכך יותר ויותר מעייפים. זהו באמת יהיה נס אמיתי אם פשוט נוכל לתפקד ולהיות עירניים גם ללא שעות שינה כלל, ככה נוכל להשקיע את עצמנו למטלות שלנו בכל שעות היממה בלי לדאוג שנתעייף מכך. אנחנו בטוחים שאם זה יקרה החיים שלנו יהפכו להרבה יותר פשוטים ונוחים.

ככה לא צריך לטרוח לקום לבית הספר © fotolia

לגלות שהקראש גם בעניין שלנו

טוב, זאת לא בדיוק פנטזיה, ויש כאלו שהחלום המתוק הזה גם קורה להם במציאות. אבל תודו שהנס הכי מרגש שיכול לקרות הוא לגלות שהקראש מרגיש אלינו את מה שאנחנו מרגישים אליו? ברגע אחד החיים הופכים להיות חלק מסרט דיסני והכל נראה ורוד, יותר נס מזה אין. עכשיו רק נותר לנו להמשיך ולקוות שיום אחד זה יקרה גם לנו.

פרוגה כבר זכתה לאהבה הדדית, אולי אנחנו הבאים בתור?
פרוגה כבר זכתה לאהבת אמת, אולי אנחנו הבאים בתור? © צילום: Fotolia

להפסיק לאחר

לבית ספר, לחברים, לכל מקום! המכה הכי גדולה שיש היא ללא ספק מכת האיחורים, ובדיוק משום כך זה יהיה נס גדול אם כל האיחורים בעולם פשוט ייפסקו ואנשים יתחילו להגיע בזמן לכל מקום. אתם חייבים להודות שגם אם אתם מהטיפוסים המעצבנים שתמיד מקדימים, אם החברים שלכם פתאום יפסיקו לאחר לכל מקום זה לגמרי ישנה לכם את החיים. נס, כבר אמרנו?

לפחות החברים שלנו היו שמחים
לפחות החברים שלנו היו שמחים © צילום: Fotolia
תגובות