החורף הגיע: 5 מוצרים שיעזרו לנו לעבור אותו בשלום. צילום: fotolia

החורף הגיע: 5 מוצרים שיעזרו לנו לעבור אותו בשלום

העונה הקרה הגיעה ואיתה אתגרים רבים שעמם צריך להתמודד: החל מצינון, דרך יובש בשפתיים, קור עז, ועד מחלות למיניהם. אז כדי להתמודד עם הבעיות האלו בחכמה, קיבצנו עבורכם חמישה מוצרים שיעזרו לכולנו לשרוד את החורף

אם היינו עורכים משאל עם, בטח רוב האנשים היו מתלבטים אם הם אוהבים או שונאים את החורף, כי מצד אחד אין כמו להתכרבל מתחת לפוך ולשתות שוקו חם כשבחוץ סערת גשמים, ומצד שני, רובנו נאלצים לסבול מתופעות הלוואי של העונה הקרה. לא עוד! אספנו עבורכם את חמשת מוצרי החובה לחורף הקרוב, שיעזרו לכם לעבור אותו בכיף.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שפתון לחות

מי מאתנו לא סבל משפתיים סדוקות, יבשות ונפוחות? זוהי למעשה תוצאה של מזג האוויר היבש והירידה בלחות, שמביאה איתה התקופה הקרה. טעות נפוצה היא הרטבת השפתיים במים או ברוק, שרק גורמת להחמרה במצב. מומלץ להשתמש בשפתון לחות קנוי או במשחה טיפולית, ואפילו להשתמש בחומרים טבעיים כגון: שמן קוקוס, שמן זית, דבש או אבוקדו. מומלץ להכין פילינג בעזרת סוכר גרגירי וקצת מים, ולאחר מכן למרוח את הלחות. תודו לנו אחר כך.

שפתון לחות הוא החבר החדש שלכם לחורף © fotolia

מוצרים טבעיים לשמירה על הבריאות

לא כולם מכירים את סגולותיו הנהדרות של חומץ התפוחים, המשמש כתרופה טבעית יעילה לבעיות בריאותיות מכל הסוגים. בין היתר, עוזר להקלה בדלקות וכאבי גרון, שיעול, גודש באף ונזלת, במיוחד בימי החורף. דבר נוסף המועיל  הוא ויטמין c. ויטמין זה נמצא במגוון של פירות וירקות, כמו: תפוז, לימון, אננס, פטרוזיליה, כרובית וגמבה, ויעזור לכם בהפחתת משך ההצטננות, מניעת שפעת וחיזוק מערכת החיסון, מומלץ לשתות בכל יום חליטות תה ולהוסיף כמה טיפות לימון וכפית דבש, או לשתות לימונדה טבעית עם כמה עלים של נענע. וכמו שאמא תמיד אומרת, גם טעים וגם בריא!

ירקות ופירות יעזרו לכם להישאר בריאים בחורף
ירקות ופירות יעזרו לכם להישאר בריאים בחורף © fotolia

מרקים

המאכל הידוע של החורף הוא מרק חם, ולא סתם יצא לו שם טוב. מרק טעים בימים קרים מחמם את הגוף וגורם לתחושה נעימה, ובנוסף גם משביע ויכול לספק לנו את כל אבות המזון בארוחה אחת. תוכלו לגוון ולהכין בכל פעם מרק אחר: מרק צח או סמיך בטעם האהוב עליכם: עגבניות, עדשים, פטריות וכו', ולשלב בתוכו עוף וירקות או קטניות כמו חומוס, שיספקו לגופכם מנה טובה של ויטמינים, מינרלים וחלבונים. לכל מי שלא אוהב מרקים, כדאי לנסות להוסיף שקדי מרק או קרוטונים שמשדרגים את המרק שתי שניות. בתאבון!

אין כמו מרק חם וטעים
אין כמו מרק חם וטעים © fotolia

מגפיים

כן, כולנו יודעים שמגפיים הם פריט חובה בתקופת החורף, ולמרות זאת רובנו נוטים לפנות בחנויות הנעליים למגפיים היותר יפים, שבדרך כלל פחות שימושיים. מגפי בד, זמש או קטיפה עלולים להירטב ולהתלכלך בבוץ, ולכן מומלץ להשאיר אותם לימים יפים יותר. בימים גשומים, כדאי לנעול מגפי פלסטיק או גומי, הנמכרים כיום במגוון רחב של צבעים ודוגמאות, וישמרו על הגרביים שלכם יבשים. במידה והתלכלכו, תוכלו לאחר מכן לשטוף אותם בקלות. כמו כן, מומלץ לקחת בתיק זוג נוסף של גרביים, כדי שתוכלו להחליף, במידה ויירטבו לכם הגרביים. גאוני או גאוני?

תמיד כדאי לאחסן זוג גרביים נוספות בתיק
תמיד כדאי לאחסן זוג גרביים נוספות בתיק © Fotolia

בגדים חמים

למרות שמדינת ישראל כמעט ולא סובלת מקור קיצוני ושלג בתקופת החורף, הטמפרטורות עלולות להיות נמוכות מאוד, וכדאי לשמור על חום הגוף כדי לא להצטנן או לחלות. לכן, מומלץ להצטייד בביגוד חם הכולל סוודר חם או מעיל, במיוחד בשעות הערב. אפשר גם לחבוש כובע צמר חמוד או להשתמש במחמם אוזניים פרוותי להגנה מפני דלקות אוזניים, וכן בצעיף שיגן על אזור הצוואר והפנים מפני הרוח החזקה. מילת המפתח כאן היא שכבות!

3ccd2692f10cb
 אפשר לשמור על לוק חורפי חמים בסטייל © 3ccd2692f10cb
תגובות