בת 14: "האם לעבור בית ספר?". צילום: fotolia

בת 14: "האם לעבור בית ספר?"

האם לעזוב את בית הספר למרות שטוב לנו בו מבחינה חברתית? בית ספר, לימודים, חברים, אהבות וריבים. את כל אלו אנו פוגשים בגיל ההתבגרות, איך ניתן לעבור בית ספר?

בגיל ההתבגרות אנו נוטים להתבלבל ולגרום לעיתים למחשבה אחת להשתלט עלינו. האם ניתן לעבור בית ספר באמצע השנה? האם אפשר לעזוב את כל החברים ולעבור לבית ספר אחר?

עוד בערוץ המגזין:

מחשבות אלו העסיקו נערה בת 14 שבחרה לפנות לגולשי "Ask People" במטרה שייתנו לה עצה.
הנערה מספרת, שמבחינה חברתית טוב לה בבית הספר, אבל בית הספר עצמו לא. "יש לי הרבה חברות בבית ספר הזה ומיתוכן חבורה של 6 חברות (כולל אותי) ממש טובות אבל הבית ספר עצמו לא.."

הנערה מנמקת על כך, שהיא לא יכולה לעזוב את חברותייה, אבל היא כן מעוניינת לעבור בית ספר. "מצד אחד אני רוצה לעבור מצד שני לא יכולה לעזוב אותם".

"האם אני אצליח להסתדר בבית ספר חדש?" © צילום מסך

לאחר זמן מה, הגיבה אחת מגולשות האתר: " תחשבי מה זה ייתן לך...יש לך שם חברות טוב לך עם החברות זה כבר סיבה טובה להישאר. בכנות גם אני לא אהבתי את החטיבה וגם עכשיו לא כל כך את התיכון אבל יש לי חברות שאוהבות אותי ואני אותן וזה מה שכיף, ההרגשה שיש לך שם מישהו. אז תחשבי שהבית ספר הוא רק חלק אחד מתוך היום, אבל חברות זה כל הזמן."

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שתמיד תעשו את מה שאתם חושבים לנכון ומה שנראה לכם טוב בשבילכם, לכל מעשה שתעשו יש השלכות, וכדאי לכם לחשוב טוב לפני החלטות חשובות כאלו.



תגובות