קוד חברות: הדברים שמייחדים כל חבורה. צילום: shutterstock

קוד חברות: הדברים שמייחדים כל חבורה

כל אחת ואחד מאיתנו מוקף בחברים, ובדרך כלל זו קבוצה עם החברים הכי טובים, וביחד אנו קרואים "חבורה". לכל חבורה מאפיינים וחברים בעלי אופי שונה, לכן אנו מביאים לכם את הדברים שדווקא כן משותפים וגורמים לשוני ולייחוד של כל חבורה

בחיים יש המון קבוצות של אנשים, חברים לכיתה, לעבודה, לחוג ועוד, אך "חבורה" משלכם יש רק אחת. לכל החבורות ישנו דבר משותף. ככל שהזמן עובר ומתגבשים יחד יותר זמן כך הדברים הבאים נכונים יותר לגביכם! החל ממקום הבילוי הקבוע ועד הכינוי של החבורה אנו מצאנו לכם את המאפיינים שמייחדים כל חבורה.

עוד בערוץ המגזין:

"קודים" משלכם

לכל חבורה יש מעיין קוד משלה. אנחנו לא מדברים על קוד אמיתי, אלא משהו כמו מילה שאם אומרים אותה גורמת לכולם לצחוק או המשפט הידוע, "זוכרים מה היה ב...?" וכולם נזכרים ומתחילים לצחוק.

נוער
 © shutterstock

שם החבורה

הרבה חבורות מתחילות לכנות את עצמן בשמות, ואיך אפשר שלא? אנחנו אוהבים להתכתב אחד עם השני בצ'אטים ובוואצאפ ולשם כך, צריך לתת שם לקבוצה. לפעמים קוראים בשם רנדומלי ולפעמים בשם שנותן משמעות רק למי שבקבוצה ואחרים לא יוכלו להבינו.

מקום הבילוי

אנו מתרגלים להסתובב עם ה"חבורה" שלנו במקומות קבועים, ובכל יציאה זהו המקום הראשון שעולה לראש בין אם זה במסעדה, בגינה הציבורית ובין אם זה בבית של מישהו. מקום המפגש הקבוע נותן תחושה של בית ונינוחות.

במקום הקבוע © shutterstock

אופי החבורה

האופי של החברים עצמם. תמיד נדע למי לפנות כשרוצים להרים את האווירה, ולמי לפנות כשזקוקים לעצה. לכל אחד יש תפקיד בחבורה ואי אפשר לוותר על אף אחד. כל אחד הוא מיוחד וביחד יוצרים את כל הכיף, עזרה הדדית והקשבה.

תמיכה

החברים התומכים. תמיד כשאתם עצובים כולם יבואו אליכם, לא משנה כמה פעמים תגידו "זה לא מתאים", "אני לא רוצה", וידחפו ויעזרו לכם להתעודד. בנוסף, כאשר אתם מתפדחים לעשות משהו, תמיד טוב שיש חבר לצידכם שעוזר ומסייע כשאתם צריכים.

 
תגובות