Party Time: הדברים שישדרגו כל מסיבה. צילום: fotolia

Party Time: הדברים שישדרגו כל מסיבה

מי לא אוהב ימי הולדת? וחשוב מכך, מי לא אוהב מסיבות ימי הולדת בלתי נשכחות? אז מסיבה בלתי נשכחת היא עליכם, ופה אנחנו נכנסים בשביל לסייע עם הטיפים שיגרמו לכל מסיבה להיות קצת יותר מיוחדת. אז יאללה, בואו נתחיל בחגיגות!

כולנו מכירים את הסיטואציה בה יום ההולדת שלנו מתקרב, ואנחנו כל כך רוצים לעשות משהו שונה מכל האחרים שלפנינו, עד כדי כך שאנחנו כמעט מאבדים את השפיות, ובסוף מלחץ הרגע האחרון כולנו עושים בדיוק אותו דבר, וכל המסיבות הן באותו סגנון, עם אותם אנשים ואותה האווירה. בדיוק לשם כך אנחנו כאן - להציל אתכם מהדפוס המשעמם ולעזור לכם לערוך את מסיבת יום ההולדת המיוחדת שמגיעה לכם!

עוד בערוץ המגזין:

שברו שגרה

הדבר הראשון ואולי החשוב מכל בשדרוג המסיבה שלכם, הוא לשבור את שגרת המסיבות האחרות. למה אנחנו מתכוונים? ובכן, אם תרצו שהמסיבה שלכם תחשב לאחת מהמסיבות של השנה, תצטרכו שהיא תהיה מיוחדת, שונה מהשאר. לצורך העניין, אם כל חבריכים חגגו במסעדה, הורידו את המסעדות מרשימת האפשרויות שלכם, וחפשו מקום עם אוירה שונה לגמרי.

מסיבה,יום הולדת, חגיגה,
מקוריות זה שם המשחק © fotolia

חפשו רעיון מרכזי

בהתאם לגיל, לאווירה ולנסיבות, חפשו רעיון מרכזי ליום ההולדת שלכם שיכול להיות קונספט למסיבה. ים, מסיבת בנות או בנים, בישול, ספורט, מוסיקה, אוכל או כל תחום אחר שנשמע לכם מעניין. זה יכול להיות תחביב שלכם או משחק שאתם אוהבים, כל רעיון שעל בסיסו תוכלו לארגן מסיבה. בונוס: אם יש רעיון שחבריכם אוהבים גם, המסיבה תהיה מוצלחת עוד יותר.

שימו לב ליסודות המארגנים

נסו לכמה שניות לדמיין את המסיבה המושלמת. רובנו היינו מדמיינים משהו בו נכלל אוכל טוב, מוזיקה שאנחנו אוהבים והאנשים האהובים עלינו. למעשה, אלו שלושת הדברים שבעינינו חשוב שיהיו בכל מסיבה: אוכל- גם אם הרעיון של המסיבה לא כולל אוכל בתוכו, תמיד תארגנו אוכל ועוגה כמובן. מוזיקה - בין אם כקונספט המסיבה ובים אם סתם ברקע, מוזיקה בונה את האווירה. ולבסוף האנשים שאתם אוהבים- אחרת, מה כל זה שווה?

הכניסה לבנות בלבד!
הכניסה לבנות בלבד! © fotolia

אל תהססו לחקור קצת

אם אתם מאותם אנשים יצירתיים שאוהבים להשקיע וללכת עם יום ההולדת עד הסוף, ישנם אינספור רעיונות והצעות לחגיגות, קישוטים, מאכלים ואפילו לפלייליסטים שניתן למצוא ברחבי האינטרנט ובאפליקציות השונות. בחרו רעיון מרכזי וחפשו אודותיו לפני התחלת התכנון, מבטיחים שלכם שתמצאו דברים נהדרים אם תשקיעו קצת ותחקרו.

Go big or go home

רבים חוששים לחגוג מסיבות רבות מוזמנים בגלל רעש או באלגן, אך לפי דעתנו, אם כבר חוגגים תחגגו בגדול ואל תחששו להזמין חברים רבים! כי אם חושבים על זה, מה הכיף במסיבה קטנה כשאפשר לחגוג עם המון אנשים שאוהבים? כמובן, שאם אתם מהאנשים שפחות אוהבים מסיבות גדולות זה בסדר לגמרי, אך אם אתם מהמתלבטים, לדעתנו זה רק מוסיף.

מזל טוב!!
מזל טוב!! © fotolia

הרעיונות וההצעות שלנו

לבסוף, הנה כמה רעיונות לימי הולדת שאולי יתנו לכם קצת השראה למסיבה שלכם: מסיבת פיג'מות, מסיבת בריכה, סדנא של אוכל, סרט, מסעדה, קריוקי, אסקייפ רום, נסיעה למקום מיוחד עם כל החברים (יום כיף בתל אביב, הופעה, מופע סטנד אפ, טיול קמפינג או כל רעיון אחר שעולה בדעתכם), יום הולדת סביב מדורה, יום הולדת אתגרי, ספא, פארק מים ועוד. ואל תשכחו להזמין אותנו למסיבה.

 
 
תגובות