לא ברור: החוקים הכי הזויים ומצחיקים בעולם. צילום: fotolia

לא ברור: החוקים הכי הזויים ומצחיקים בעולם

ברחבי המדינות, יש מגוון חוקים שונים ומיוחדים שלא בהכרח חופפים את החוקים בישראל. להפתעתנו הרבה, כאשר עברנו על החוקים ממדינות שונות, גילינו כמה חוקים שנראים לנו הזויים למדי, אז במיוחד עבור מי שלא שמע, אלו החוקים המשונים מרחבי העולם

באיזו מדינה המוות יכול להפוך אותך לעבריין? מה הקשר בין ברווז על הראש למעבר בגבול? בין עמידת ידיים לחציית כביש? ואיזה חוק מכניס את ישראל לרשימת המדינות הבלתי שפויות? קבלו את החוקים הכי מצחיקים, שיגרמו לכם לשאול את עצמכם אם למחוקקיהם יצא לחשוב בצורה הגיונית אי פעם.

עוד בערוץ המגזין:

פלורידה: אסור לעבור מעבר חציה בעמידת ידיים

לחוק הבא שחל בפלורידה, לא מצאנו שום הסבר חוץ מככל הנראה טראומה קשה שעברה על מחוקקיו. בפלורידה אסור לעבור מעבר חציה בעמידת ידיים. אם נודה באמת, לנו עדיין לא יצא לעבור במעבר חציה בעמידת ידיים, אבל אם נחשוב על זה, החוק הוא כלל בטיחות חשוב.

מינסוטה: אסור לעבור את הגבול עם ברווז על הראש

בין כל החוקים שנתקלנו בהם, מצאנו חוק אחד שגרם לנו להרים גבה, ושייך למדינת מינסוטה. מדובר באיסור לעבור את גבולות המדינה עם ברווז על הראש, כן כן שמעתם נכון, אז לכל מי שתכנן לעבור את הגבול בקרוב, אל תשכחו להגיע בלי ברווז על הראש. לעומת זאת, אם תגיעו עם צפרדע אנחנו בטוחים שזה יהיה בסדר (במיוחד אם מדובר בפרוגה). 

שוודיה: חוק האוסר להוריד מים אחרי עשר בלילה

בשוודיה, חל איסור על הורדת המים באסלה לאחר עשר בלילה אם יש עוד אנשים באותה דירה. אז פעם הבאה שאתם נמצאים בשירותים בשוודיה לאחר עשר בלילה, תבדקו טוב טוב את השעונים כי סביר להניח שתצטרכו לחכות עם הורדת המים.
החוק המקורי הזה, נתן לנו רעיון להצעת חוק דומה באותו הקשר: אסור להישאר יותר מדקה בשרותים. זה פשוט לא הוגן למחכים בתור. חברי כנסת נכבדים. זוכרים? בחירות 2019 אז - לתשומת ליבכם.

תבדקו טוב טוב מה השעה
תבדקו טוב טוב מה השעה © צילום מסך מאינסטגרם

בריטניה: מוות בבניין הפרלמנט - עבירה על החוק
הממלכה הבריטית המאוחדת קיימת כבר מאות שנים, וככזו היא מחזיקה בלא מעט חוקים מוזרים ומשעשעים שחלקם לא רלוונטיים וחלקם עדיין בתוקף....אחד מהם הוא חוק שאומר שכל מי שמת בתוך מבנה הפרלמנט זכאי ללוויה מלכותית. נשמע דווקא די מעניין, בטח לחלקכם עוברת עכשיו מחשבה צינית בראש: "אם כבר למות אז בבניין הפרלמנט בבריטניה". אז צר לנו לאכזב אתכם, אבל בשביל שזה לא יקרה ולא יצטרכו להוציא מיליונים, במקום לבטל את החוק הוציאו חוק שאוסר למות בבניין הפרלמנט. אבל היי, אנחנו אומרים - אם כבר אז כבר לא ככה?

 סין: לא חוקי לנסוע בזמן

לפי החוק הבא נראה שבסין ממש מושפעים ממדע בדיוני, עד כדי כך שהם לא חשבו שהחוק הזה "קצת" לא רלוונטי: בסין אסור לנסוע בזמן. לדעתנו השאלה האמיתי היא לא באיזו מדינה תחזרו בזמן, אלא לאן בדיוק תסעו ולאיזה זמן תגיעו. תכלס? מי מאיתנו לא היה רוצה לשבת על כוס קפה עם מארי קירי או פרדי מרקורי?

שמש
בנתיים, מסעות בזמן הם בגדר דמיון © Fotolia

בנות זה בשבילכן: בסמואה זה לא חוקי לגבר לשכוח את יום ההולדת של אשתו

בנים יקרים, עם יד על הלב, כמה פעמים קרה לכם ששכחתם את יום ההולדת של החברה שלכם? בעצם, יהיה יותר נכון לשאול הפוך: כמה פעמים לא שכחתם את התאריך הזה? אז מזלכם שאתם לא גרים בסמואה כי אז סביר להניח שהייתם מבקרים לא פעם, וגם לא פעמיים, אלא הרבה יותר בכלא. כי שם אם הייתם שוכחים הייתם עוברים על החוק. 

תגובות